Gravid og en del ligamentssmerter ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. april 2015

Anonym trådstarter

Hej, 

med ny gravid. 

Er det normalt at have en del ligamentssmerter ala mens smerter? Er 5 uger henne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2015

Oddi

Profilbillede for Oddi

Hej, jeg havde en del sådan menslignende smerter for en uges tid siden... Jeg er et sted mellem 6+4-7+6 idag.. I starten havde jeg mange menssmerter, men nu er de der ikke ligeså meget - kun engang i mellem. 

Så jeg vil mene at det er meget normalt at have mens smerter omkring uge 5

Anmeld Citér

28. april 2015

Mommy 2 Be

Anonym skriver:

Hej, 

med ny gravid. 

Er det normalt at have en del ligamentssmerter ala mens smerter? Er 5 uger henne. 

Hej og Tillykke  . Jeg var hos lægen idag, og jeg har det på den samme  måde, men han sagde at det var normalt  og det vil gå over, jeg er i 5+3 henne :-) 

Anmeld Citér

28. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej, 

med ny gravid. 

Jeg havde det også meget ofte i uge 5 til 6, er du næsten 8 uger, og det kommer næsten ikke mere

Anmeld Citér

28. april 2015

Anonym trådstarter

Tak. Er kun 4+1 og frygter mens kommer. �� 

har en del smerter. Men havde det også med den anden. Og tænkte mane mange gange. Nu mister jeg. Men hun er 4 år i dag. 

Anmeld Citér

28. april 2015

Jn81

Anonym skriver:

Hej, 

med ny gravid. 

Uh jeg har spurgt om de præsic samme ting herinde, og en masse søde damer har forsikret mig om at det er heeeeelt normalt  jeg er selv nygravid efter 10 års kamp... Stod med en positiv test for første gang EVER for 13 dage siden og tankerne kører på højtryk rundt i hovedet på mig.... Så næste onsda skal jeg til hjerte blinks scanning og så er der forhåbentlig lidt mere ro på....  Er 6+1 idag... 

Anmeld Citér

29. april 2015

namaha

Jeg er nu meget længre henne 22+ og har haft de smerter fra uge 5 til omkring uge 20-21 hvor de i starten var der hver dag og som tiden gik kom de kun en gang i mellem, jeg kan stadig have dage hvorhen har ondt, men i følge jordmord skulle det være helt normalt 

Anmeld Citér

29. april 2015

Babydrøm

Anonym skriver:

Hej, 

med ny gravid. 

Fik af vide af lægen at det er normalt, da det jo udvider sig, jeg har det også on/off, jeg er nok 7 uger henne 

Anmeld Citér

29. april 2015

April-baby

Jeg havde en del indtil uge 20 (: 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.