Babyudstyr i Tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.039 visninger
7 svar
4 synes godt om
27. april 2015

amkjaer

Hejsa

Jeg har lige været et smut i Tyskland idag og ville så lige se efter priser dernede så nu ryger det gode råd videre til dem der måtte kunne bruge det.

Vi har købt herhjemme en Cybex Aton Q til 1899kr i Tyskland koster den ca 1400kr

Tilhørende isofix base koster herhjemme 1299kr mod ca 700kr i Tyskland. 

Cybex Sirona som er en af de bedste der kan vendes bagud til 3-4 år koster herhjemme 4299kr mod 3200kr i Tyskland 

Tror også der er en del besparelser på barnevogne osv.

De danske priser er fra ønskebørn og de tyske fra Baby1One i Flensborg :-) 

Desuden kostede mam sutter som standart ca 35kr i sterilisationsbox 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

Lenats31

Det man lige skal finde ud af er om det er muligt at få foretaget rep. af det man køber her i DK eller om varen skal sendes til butikken i Tyskland

Anmeld Citér

27. april 2015

amkjaer

Nu var det en fysisk butik dernede og ikke en webshop :-) netop for ikke at skulle sende tilbage hvis der skulle blive noget det er nemlig lidt u handy med så store ting som autostole. Men er der 1800kr at spare på en stol så kan de fleste også smutte til Tyskland en enkelt gang for det skulle der være problemer ;-) 

Anmeld Citér

27. april 2015

amkjaer

Mange af os fra det fynske og jyske kører Jo indimellem alligevel over grænsen for at handle og så er det jo rart at spare lidt ekstra hvis man alligevel skal derned :-D 

Anmeld Citér

27. april 2015

Lenats31

Ja, men de fleste webshops er en del af en fysisk butik. Det er sådan at feks autostolsproducenten ikke vil have deres produkt fra en forhandler der udelukkende kører med webshop. 

Vil en lokal dansk butik der forhandler samme produkt eller varer fra samme producent foretage rep. Eller vil de ikke...

Anmeld Citér

27. april 2015

Lenats31

Men, hvis man alligevel tit kører over grænsen så er problemet langt hen ad vejen løst. 

For andre der ikke gør fordi turen er meget lang eller de ikke har mulighed for det. Der er det værd st undersøge om en lokal forhandler vil tage sig af problemer hvis noget skulle opstå

Anmeld Citér

27. april 2015

amkjaer

Ja det er klart men tit er det jo også sådan at man ikke kan få både i pose og sæk - som udgangspunkt ville jeg da altid forvente at skulle køre til den butik jeg havde købt tingen i :-) - enten spare og køre lidt eller betale og have det tættere på. Det var sådan set også bare ment som en hjælp hvis nogle kunne bruge det.. har heldigvis endnu ikke oplevet en autostol gå i stykker så her kan det sagtens svare sig.

Det må være en opvejelse for den enkelte med for og og imod :-)

Anmeld Citér

28. april 2015

Lenats31

amkjaer skriver:

Ja det er klart men tit er det jo også sådan at man ikke kan få både i pose og sæk - som udgangspunkt ville jeg da altid forvente at skulle køre til den butik jeg havde købt tingen i :-) - enten spare og køre lidt eller betale og have det tættere på. Det var sådan set også bare ment som en hjælp hvis nogle kunne bruge det.. har heldigvis endnu ikke oplevet en autostol gå i stykker så her kan det sagtens svare sig.

Det må være en opvejelse for den enkelte med for og og imod :-)

Det ved jeg��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.