Kravle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2015

modesty

Anonym skriver:

Hvor gamle var jeres børn, da de begyndte at kravle?

8 mdr.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

WantingBaby2012

Min søn var 9 mdr og 15 dage. 

Anmeld Citér

27. april 2015

mortilnoahogmelina

Min søn var 5 måneder mim datter var 7 måneder 

Anmeld Citér

27. april 2015

CaWi

Han gumpede sig rundt da han car 9 mdr. Gik da han var 11 mdr, og kravlede rigtigt da han var 13 mdr.

Anmeld Citér

27. april 2015

BigHope13

Thor var knap 5 måneder da han møvrede sig frem i armene , da han var knap 6 mdr kravlede han 

ved 7 måneder rejste han sig op af ting.

og en uge før hans fødselsdag tog han sine første skridt alene .

Anmeld Citér

27. april 2015

Happiness

Min ældste kravlede først rigtigt da han var 11 måneder, gik så kort tid efter

Han møvede sig frem på maven fra han var 8-9 måneder tror jeg. 

Min yngste kravlede da hun var 9 måneder. Hun er nu 14 måneder og viser ikke ligefrem tegn på at gå snart

Det er bare så forskelligt. Men du skal ikke være bekymret. Det skal nok komme  

Mener at have læst et sted, at det er indenfor normalen at de kravler fra 6mdr - 10 mdr. Og så er der jo mange der alligvel ligger lidt udenfor dette. Nogle børn lærer det ikke før de har gået længe.

Det er bare vigtigt at de lærer at kravle på et tidspunkt. Så er rækkefølgen ligegyldigt

Anmeld Citér

27. april 2015

Loan

Lucka var 1 1/2 måned da han begyndt at møffe rundt i cirkler så aktivitets tæpper blev hurtigt yt ved ham. Han var omkring de 5 mdr da han kravlede omkring på alle 4, 6 mdr da han kunne sidde på knæ og kigge i kasser og 6 1/2 da han rejste sig ved møbler og nu nærmer han sig 9 måneder og skubber rundt med stuebordet for at komme omkring på gåben eller en af trip trap stolene.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.