Mens under amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
4 svar
1 synes godt om
27. april 2015

cwl

Nogle der har erfaringer med det?

jeg har siden onsdag pletblødt og det er i dag ved at stoppe. Jeg ammer og det er lidt over 2 måneder siden jeg fødte.

Kan det være min mens, der bare ikke er så kraftig (tusseindlæg har kunne klare det)??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

Sandratoft

cwl skriver:

Nogle der har erfaringer med det?

jeg har siden onsdag pletblødt og det er i dag ved at stoppe. Jeg ammer og det er lidt over 2 måneder siden jeg fødte.

Kan det være min mens, der bare ikke er så kraftig (tusseindlæg har kunne klare det)??

Jeg fik menstruation ca 4 måneder efter fødslen, og det startede også op som pletblødninger  

Anmeld Citér

27. april 2015

Frk.S

Det kan det sagtens være.

Det er en udbredt misforståelse, at man ikke får mens fordi man ammer. Nogle er heldige at slippe for den i mange måneder, men ikke alle.

Ved min første, fik jeg min første mens under 4 måneder efter fødslen, selvom jeg fuldammede. 
Her 2. gang gik der nogle flere måneder før den kom, men stadig mens jeg stadig ammede næsten fuldt ud. 

Anmeld Citér

27. april 2015

cwl

Frk.S skriver:

Det kan det sagtens være.

Det er en udbredt misforståelse, at man ikke får mens fordi man ammer. Nogle er heldige at slippe for den i mange måneder, men ikke alle.

Ved min første, fik jeg min første mens under 4 måneder efter fødslen, selvom jeg fuldammede. 
Her 2. gang gik der nogle flere måneder før den kom, men stadig mens jeg stadig ammede næsten fuldt ud. 

Ved godt at det er meget forskelligt hvornår man får det. Kan ikke huske det fra de to andre nemlig. Men at have pletblødt i 5 dage nu, ganske lidt godt nok, undre mig. Kunne godt tænke mig at det var enten eller så man ikke er i tvivl. 

Anmeld Citér

27. april 2015

S*DD

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.