Jeg er bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. april 2015

Mamalu

Hej alle sammen

ja jeg er bekymret fordi min lille dreng på snart 11 uger, ikke har haft afføring siden i tirsdags... Det jo snart en uge siden  er det normalt? Det ska siges at jeg ammer ham. Han har været forkølet, kan det have en sammenhæng?  Han prutter men der kommer ik andet ud. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2015

Sandratoft

Mamalu skriver:

Hej alle sammen

ja jeg er bekymret fordi min lille dreng på snart 11 uger, ikke har haft afføring siden i tirsdags... Det jo snart en uge siden  er det normalt? Det ska siges at jeg ammer ham. Han har været forkølet, kan det have en sammenhæng?  Han prutter men der kommer ik andet ud. 

Min datter overgik også pludselig til kun at have afføring hver 7. eller hver 10. dag, og det ændrede sig først igen få hun begyndte at få fast føde. Hun er også ammebarn. 

Nyd det, det er helt normalt de må gå op til 14 dage uden afføring så længe de ikke ser ud til at have ondt i maven. 

Anmeld Citér

27. april 2015

Mamalu

14 dage?? Lyder vildt. Men tusind tak for svaret, så er jeg mere rolig 

Anmeld Citér

27. april 2015

Sandratoft

Mamalu skriver:

14 dage?? Lyder vildt. Men tusind tak for svaret, så er jeg mere rolig 

Ja det lyder nemlig ret vildt, men det er en af fordelene ved ammebørn, man behøves ikke håndtere lortebleer ret ofte

Anmeld Citér

27. april 2015

April-baby

Overs datter laver kun hver 3 dag, og hun er kun 13 dage gammel (: og er flaske børn. 

Anmeld Citér

27. april 2015

modesty

April-baby skriver:

Overs datter laver kun hver 3 dag, og hun er kun 13 dage gammel (: og er flaske børn. 

Flaskebørn skal have afføring hver dag, så hvis jeg var dig, ville jeg lige hive fat i lægen.

Anmeld Citér

27. april 2015

Sprit25

modesty skriver:

Flaskebørn skal have afføring hver dag, så hvis jeg var dig, ville jeg lige hive fat i lægen.

Hver anden dag er også okay hvis barnet ikke skal arbejde for at komme af med det

Anmeld Citér

27. april 2015

April-baby

modesty skriver:

Min sp siger det ikke gør ondt, så er ikke bekymret (:

Anmeld Citér

27. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
April-baby skriver:

Flaskebørn skal have afføring hver dag. Hver anden dag er ok, hvis de ikke har ondt eller generet. 

Men ikke hver tredje dag.

Anmeld Citér

27. april 2015

April-baby

April-baby skriver:

Min sp siger det ikke gør ondt, så er ikke bekymret (:

Det ikke gør noget *

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.