Dagpleje/vuggestue start hvordan...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

311 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. april 2015

san

Ja hvordan var jeres børn adfærd da de startet dagpleje eller vuggestue?? Mener når i hentet dem og kom hjem?   Her syntes jeg, jeg har en meget stille dreng som næsten ikke snakker og så ser han sltid meget træt ud.. Han ser ikke rigtig glad ud, men det kan jo være alt det nye han skal forholde sig til.. For når han bliver afleveret er han altid glad og vil gerne hen til dagplejen.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

God-mor

san skriver:

Ja hvordan var jeres børn adfærd da de startet dagpleje eller vuggestue?? Mener når i hentet dem og kom hjem?   Her syntes jeg, jeg har en meget stille dreng som næsten ikke snakker og så ser han sltid meget træt ud.. Han ser ikke rigtig glad ud, men det kan jo være alt det nye han skal forholde sig til.. For når han bliver afleveret er han altid glad og vil gerne hen til dagplejen.. 

Min datter var et hængetræ når hun kom hjem den første måned. Hun skulle tankes op med fysisk kontakt fra mor og far. Hun græd altid da vi hentede hende, når hun så os og styrtede over til os. Hun havde en svær start, og hun startede som 16 måneder. Nu er hun så glad så glad, og forledes ville hun dårligt med os hjem igen, da vi hentede  Hun går i dagpleje. 

Jeg tror at din søn er træt fordi det er så stor en omvæltning, og der er så meget nyt at forholde sig til. Hvis han ellers trives derovre, og har det godt, så er det helt normalt  

Anmeld Citér

26. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter elsker at gå i vuggestue! - Hun startede 7/4 og der har aldrig været nogle problemer. Hun er (næsten) 10 mdr.

Hun bliver sur på mig når jeg vil hente hende, fordi hun ikke vil med hjem. Når vi er hjemme kan hun godt være lidt gnaven, men leger ellers fint og kommer ofte hen og skal lige røre og måske sidde ved mig i 10 minutter. 

Pt er hun inde i en periode hvor alle og en hver er bedre end mor, men jeg er god nok når der ikke er andre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.