Hvordan vil mave reagere på pludselig kulhydrater?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
6 svar
4 synes godt om
26. april 2015

migmigher

Vi har snakket om at droppe ris, pasta, brød osv.

Men til sommer skal vi til italien, hvor vi jo gerne vil have både pasta og pizza. 

Nogen der ved hvordan kroppen vil reagere på det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2015

LouiseEm

migmigher skriver:

Men til sommer skal vi til italien, hvor vi jo gerne vil have både pasta og pizza. 

Tror ikke der sker noget, andet end at i måske bliver lidt oppustede. Jeg ville vente med at indføre forbud mod pasta etc. til jeg vidste, at jeg kunne overholde det i meget lang tid I min optik er det formålsløst at holde sig fra kulhydrater i 4 måneder, for derefter at æde sig tyk og fed i pasta og pizza i sommerferien 

Anmeld Citér

26. april 2015

April-baby

Da jeg tabte mig, og pludselig spiste så som slik, pizza, kom det ud igen ret så hurtig, altså det rigtige sted (: men tror det er forskelligt fra person til person (: god tur! 

Anmeld Citér

26. april 2015

jenny4

Maven er en ting, men hvis I holder jer fra det i lang tid og så pludselig spiser det igen, så kan I altså godt få det lidt dårligt af det.. Altså utilpashed, kvalme osv. Det er måske også værd at have in mente.

Anmeld Citér

26. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Nu spiser jeg striks lchf dvs. maks 20 g kulhydrat om dagen hvis jeg så spiser f.eks lidt slik eller et stykke brød så får jeg de LEDESTE tømmermænd. Altså jeg får et  lidt som om jeg har drukket flere nætter i træk med kvalme, hovedpine osv...

Hvis jeg fortsætter med kulhydraterne over flere dage forsvinder tømmermændene, men jeg føler mig nærmest sulten konstant.

Anmeld Citér

26. april 2015

modesty

migmigher skriver:

Jeg har lige gået fra nul stivelse og sukker til at starte op igen.

Lidt mere luft i maven og en anelse kvalme i ny og næ, derudover intet. Men jeg har også taget den med ro og holdt stivelses-indtaget nede på et rimeligt niveau.

Nu kan man jo få andre ting end pizza og pasta i Italien, så jeg tænker at hvis I tager den lidt med ro og lader være med at spise hvede til alle måltiderne, så burde det gå fint.

Som med så meget andet, er det klogt ikke at gå fra 0 til 100 på kort tid. 

Anmeld Citér

26. april 2015

PernilleogLouis

Når jeg i lige perioder ikke spiser kulhydrater også begynder på dem igen så får jeg det rigtig skidt - kvalme, ondt i maven osv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.