Knopper inden i skeden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.817 visninger
10 svar
2 synes godt om
25. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har her til aften opdaget at jeg har sådan nogen små knopper inden i skede, kan mærke dem men en finger.

Jeg har længe døjet med svamp kan det være det? 

Dengang min mand og jeg fandt sammen (2 år siden) blev vi begge testet for ALT omkring sex sygdomme og ingen af os havde noget, ikke andet end at jeg også dengang døjede med svamp.

min mand har næsten lige fået at vide han også har det og vi har begge lige gået igemmen en behandling på 2 uger og er nu begge svampe frie 

jeg er også gravid

Nogen gæt på hvad det kan vær, ringer selvfølgelig til lægen mandag da det jo ikke er normalt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Jeg har her til aften opdaget at jeg har sådan nogen små knopper inden i skede, kan mærke dem men en finger.

Jeg har længe døjet med svamp kan det være det? 

Dengang min mand og jeg fandt sammen (2 år siden) blev vi begge testet for ALT omkring sex sygdomme og ingen af os havde noget, ikke andet end at jeg også dengang døjede med svamp.

min mand har næsten lige fået at vide han også har det og vi har begge lige gået igemmen en behandling på 2 uger og er nu begge svampe frie 

jeg er også gravid

Nogen gæt på hvad det kan vær, ringer selvfølgelig til lægen mandag da det jo ikke er normalt 

Jeg kan godt få knopper, men jeg har herpes, så det er nok derfor. Men har ellers ikke hørt om det

Anmeld Citér

25. april 2015

Anonym trådstarter

Det undre mig bare vildt meget, da det kun er inden i skeden, og der er lige et bestemt lille område hvor der sidder en hel masse, eller det er i hvertifald sådan det føltes, jeg kan ikke selv de er op.

der er intet at se unden på skamlæberne 

Nu har jeg ikke tjekke mig selv der oppe siden jeg blev gravid så der er kommet efter jeg er blevet gravid for der har aldrig været noget før 

Anmeld Citér

26. april 2015

Abracadabra

Det kan jo være kondylomer? Der er så mange forskellige vira, så det kan man ikke tjekke for. 

Men du kommer det vist ikke nærmere før efter en gynækologisk undersøgelse. 

Anmeld Citér

26. april 2015

ErDetSnartNU

Jeg synes også det lyder som kondylomer/kønsvorter  http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kondylomer.htm

Virusset kan sidde i kroppen i flere år uden der kommer udbrud, så det er ikke sikkert, at din kæreste har været dig utro 

Anmeld Citér

26. april 2015

Maja88

Hvor stort et område snakker vi??

Det er ikke dit G-Punkt??

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

Hvor stort et område snakker vi??

Det er ikke dit G-Punkt??

Det er ude i højre side, og ca 4-5 cm oppe, og det er kun lige der, ingen andre steder i skeden 

kan ikke præcist sige hvor stort området er, men det er ikke mega stort og heller ikke lille, det er sådan en mellemting 

Anmeld Citér

26. april 2015

Maja88

Anonym skriver:

Det er ude i højre side, og ca 4-5 cm oppe, og det er kun lige der, ingen andre steder i skeden 

kan ikke præcist sige hvor stort området er, men det er ikke mega stort og heller ikke lille, det er sådan en mellemting 

Altså i side væggen eller oppe/nede..

Mit g punkt føles lidt ru/knopret

Anmeld Citér

26. april 2015

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

Altså i side væggen eller oppe/nede..

Mit g punkt føles lidt ru/knopret

På sidevæggen i højre side, vidst ikke det hed sådan 

Anmeld Citér

26. april 2015

Maja88

Anonym skriver:

På sidevæggen i højre side, vidst ikke det hed sådan 

Sidevæggen eller hvad hed hvad? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.