Baby koldsvedende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

935 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2015

Vivienne

Hej piger, 

jeg har en dreng på 6 mdr som slet ikke har sovet idag, da vi havde gæster hele dagen med små børn, som råbte og skreg. Min dreng kunne desværre ikke falde i søvn i den larm. 

Jeg lagde mærke til at han er begyndt at svede meget for ca. En times tid siden, men hans krop/pande er kold. Han har været nervøs hele dagen pga manglende søvn, og har pludret meget og viftet med armene. 

Han kan/vil heller ikke sove nu og han sveder stadigvæk. Vi har nu klædt ham lidt af og så på igen, så nu er det ikke så slemt med sveden. 

Har I oplevet lignende?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

lillespir26

Min pige på 10 uger gør det når hun har ondt i maven måske der er lidt med maven 

Anmeld Citér

25. april 2015

LouiseEm

Vivienne skriver:

Hej piger, 

jeg har en dreng på 6 mdr som slet ikke har sovet idag, da vi havde gæster hele dagen med små børn, som råbte og skreg. Min dreng kunne desværre ikke falde i søvn i den larm. 

Jeg lagde mærke til at han er begyndt at svede meget for ca. En times tid siden, men hans krop/pande er kold. Han har været nervøs hele dagen pga manglende søvn, og har pludret meget og viftet med armene. 

Han kan/vil heller ikke sove nu og han sveder stadigvæk. Vi har nu klædt ham lidt af og så på igen, så nu er det ikke så slemt med sveden. 

Har I oplevet lignende?

Sker også herhjemme hvis han er meget træt, eller har ondt i maven.. Så tror ikke du skal være nervøs  

Anmeld Citér

25. april 2015

Vivienne

Tak piger 

Han bøvler en smule med maven og prutter en del. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.