Stoppe med natflaske????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.075 visninger
11 svar
4 synes godt om
25. april 2015

san

Hvordan stoppet i med natte flasken?? Fortæl fortæl gode ideer modtages med kyshånd... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

Happiness

Vi tog den bare. Hun var gammel nok, til hun ikke behøvede den, og spiste fint i løbet af dagen.

Det tog nogle stride nætter, men blev bedre nat for nat. Efter en lille uge, var der ingenting  

Hvis hun skreg, blev hun tilbudt vand af kop, og så ned og ligge igen. Og sådan fortsatte vi så.

Da vi skulle af med putteflasken lavede vi et nyt putteritual, så flasken slet ikke var en del af det mere. Så opfattede hun slet ikke at hun manglede den

Anmeld Citér

25. april 2015

san

Det lyder så dejligt nemt  

Anmeld Citér

25. april 2015

Happiness

san skriver:

Det lyder så dejligt nemt  

Det var det ikke. Det var møg hårdt. Sov kun 3 timer den første nat! Men det blev hurtigt bedre. Vi skiftedes hver nat, så man lige kunne lade op til kamp  

Men det var kampen værd! Nu sover hun fra 19-6 uden opvågninger (for det meste).

Anmeld Citér

25. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

med min den ælste tog vi en kold tyrker og tilbød så vand i kop i stedet for.. den første nat skreg han halvanden time i vilden sky før han overgav sig, 2. nat godt 45 min, 3. nat 20 min og så var det det.. så sov han non stop..... med den mindste droppede han den selv da han blev 8 mdr og sov pludselig igennem fra den ene dag til den anden

Anmeld Citér

25. april 2015

Masig

Vi stoppede bare. Første nat græd han i en halv time, anden nat i 10 min og tredje nat i to min og så var den ged barberet!  Han var 9,5 mdr.

Anmeld Citér

25. april 2015

san

Lyder så dejligt nemt nok noget man bare skal hoppe ud i.. 

Anmeld Citér

26. april 2015

LouiseEm

Hvordan stoppet i med natte flasken?? Fortæl fortæl gode ideer modtages med kyshånd... 

Stoppede med natflasken da han ikke længere selv vågnede op. For 3 uger siden begyndte han at sove fra 21-08 uden opvågninger, så det kom naturligt at han ikke længere får mad om natten. Går ud fra at han ikke er sulten, når han ikke vågner op. 

I skal ikke aktivt vænne jeres barn fra natflasken før barnet selv siger fra, eller sover fra det. 

Hvis det er fordi barnet ikke vil lægge sig til at sove uden flasken, synes jeg det kommer an på barnets alder om det er ok at tage flasken væk. Det synes jeg personligt først er ok når barnet er 9-10 måneder, med mindre barnet selv siger fra før.

Anmeld Citér

26. april 2015

san

LouiseEm skriver:

Stoppede med natflasken da han ikke længere selv vågnede op. For 3 uger siden begyndte han at sove fra 21-08 uden opvågninger, så det kom naturligt at han ikke længere får mad om natten. Går ud fra at han ikke er sulten, når han ikke vågner op. 

I skal ikke aktivt vænne jeres barn fra natflasken før barnet selv siger fra, eller sover fra det. 

Hvis det er fordi barnet ikke vil lægge sig til at sove uden flasken, synes jeg det kommer an på barnets alder om det er ok at tage flasken væk. Det synes jeg personligt først er ok når barnet er 9-10 måneder, med mindre barnet selv siger fra før.

Okay, og hvor gammel var han der?? Han bliver 10 mdr om tre dage  

Anmeld Citér

26. april 2015

LouiseEm

san skriver:

Okay, og hvor gammel var han der?? Han bliver 10 mdr om tre dage  

5 og en halv måned var min Husk der er forskel på børn. Min store søn fik flaske at falde i søvn på til han var lige under et år, så sagde han også selv fra 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.