10 mdr og næsten ingen flaske??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
2 svar
1 synes godt om
25. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter er 10 mdr lige om lidt, og hun er begyndt at tage meget lidt af hendes aftenflaske. Det bekymrer mig som sådan ikke, men den er bare en kæmpe stor del af putteritualet!

Inden hun får flasken kan hun ligge og grine og tro at hun skal lege, men når hun såfår den så falder hun helt til ro og skal bare have sutten i munden når  hun er færdig så falder hun i søvn selv. 

Men hun tager knap nok 100 ml af den nu, så jeg er ikke sikker på hvor længe hun gider den. - Og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal få hende til at falde ordenligt til uden...

Hun er træt nok og kan bestemt ikke være længere oppe, men lige så snart hun kommer ind i sengen tror hun at hun skal lege... 

Gode råd modtages med kyshånd!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2015

Masig

MummiT skriver:

Min datter er 10 mdr lige om lidt, og hun er begyndt at tage meget lidt af hendes aftenflaske. Det bekymrer mig som sådan ikke, men den er bare en kæmpe stor del af putteritualet!

Inden hun får flasken kan hun ligge og grine og tro at hun skal lege, men når hun såfår den så falder hun helt til ro og skal bare have sutten i munden når  hun er færdig så falder hun i søvn selv. 

Men hun tager knap nok 100 ml af den nu, så jeg er ikke sikker på hvor længe hun gider den. - Og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal få hende til at falde ordenligt til uden...

Hun er træt nok og kan bestemt ikke være længere oppe, men lige så snart hun kommer ind i sengen tror hun at hun skal lege... 

Gode råd modtages med kyshånd!

Du skal da bare lægge hende 

hvis du allerede nu har bestemt dig for at hun ikke kan sove uden, så kan hun nok ikke. Hun ville kunne mærke på dig at du er stresset over hvordan det nu skal gå... så sig til dig selv at det kun er fedt at hun har droppet flasken og så bare put hende som du plejer, bare uden flaske 

Anmeld Citér

25. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Da min søn skippede flasken blev han tilbudt lidt lun mælk i en kop og så eller bare det ritual vi hele tiden havde haft med at sidde lige så stille i meget dæmpet lys på i stolen på hans værelse og synge et par sange , lægge ham i sengen og så sov han i løbet SF gå sekunder og sådan er det stadig og han bliver snart to.. De få gange han brokker sig gpr vi ind og ligger ham ned og går id igen uden at sige noget - nogle gange har vi været derinde et Par gange men det er altid hurtig ro

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.