Min lille pige på 24 dage har bare IKKE sovet i dag
hun sov hele dagen væk igår og har så været vågen det meste af natten til i dag, hun sov fra 08-11:30 på min mave her til formiddag siden har hun faktisk kun powernappet, først nu -som i lige nu fået hende til at sove! Det er skide hårdt for både hende og jeg.
Hun er meget påvirket af at skulle havd afføring, hun har nemt 8-10 afføringsbleer om dagen men hun kæmper og kæmper for at komme af med det på trods af hun ikke har hård mave eller noget. Hun er brystbarn men spisning tager evigheder og tit over mange omgange fordi hun presser hele tiden
hun er født 37+5 og vejede 2585g her på 22 dagen var hun kommet op på 3300 så hun tager vældig fint på.
Vi var ellers kommet ind i en god rytme med ca 3 timers interval, for at give maven ro så den ikke hele tiden var på overarbejde men alt det pressen har bare ødelagt det hele
hun har været SÅ overtræt hele dagen og bund ulykkelig og intet har kunnet få hende til at falde i den her dybe søvn. Det har virkelig været hårdt for både hende og jeg!
Hvis der er nogen som har et godt råd så modtager vi med kyshånd, synes keg har prøvet alt men måske er der alligevel noget som jeg har glemt eller overset og så det jo rart med noget nyt at prøve hvis vi skulle opleve en sådan dag igen
Anmeld
Citér