7 uger og tand på vej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.063 visninger
8 svar
3 synes godt om
24. april 2015

MoneLoone

hej piger

jeg har en søn som bliver 7 uger på tirsdag. 

Sagen er den, at han allerede er ved at få sin første tand   (Wood det er jo mega tidligt) Jeg opdagede det først tidligere idag. 

Siden mandag i sidste uge, har han været så utilfreds og ked af det om aften, og altså på den måde som om der noget der gjorde ondt. Jeg har bare troede, at det var ondt i maven, da han døjer med hårdmave pga. Modermælkastatningen. 

Men nu er jeg næsten sten sikker på, at det er pga. af den tand.

Men men hvor lang tid går der før den bryder ud? 

Hvor lang tid tog det, for jeres børn/barn før tanden var ude?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

LouiseEm

MoneLoone skriver:

hej piger

jeg har en søn som bliver 7 uger på tirsdag. 

Sagen er den, at han allerede er ved at få sin første tand   (Wood det er jo mega tidligt) Jeg opdagede det først tidligere idag. 

Siden mandag i sidste uge, har han været så utilfreds og ked af det om aften, og altså på den måde som om der noget der gjorde ondt. Jeg har bare troede, at det var ondt i maven, da han døjer med hårdmave pga. Modermælkastatningen. 

Men nu er jeg næsten sten sikker på, at det er pga. af den tand.

Men men hvor lang tid går der før den bryder ud? 

Hvor lang tid tog det, for jeres børn/barn før tanden var ude?

Min søn har savlet og beklaget sig i halvanden måned nu. Stadig ingen tænder. Men kan se dem under overfladen i undermunden og har kunne det længe. Så desværre kan man ikke regne med noget :-) 

Hvorfor er du sikker på det er en tand? Som du selv siger, 7 uger er tidligt. Det kan jo være alt muligt andet  

Anmeld Citér

24. april 2015

MoneLoone

LouiseEm skriver:

Min søn har savlet og beklaget sig i halvanden måned nu. Stadig ingen tænder. Men kan se dem under overfladen i undermunden og har kunne det længe. Så desværre kan man ikke regne med noget :-) 

Hvorfor er du sikker på det er en tand? Som du selv siger, 7 uger er tidligt. Det kan jo være alt muligt andet  

Den er helt hvid, den buler op, den er hård, den er rød, han salver men ikke meget, sutten får nogle ordenlige tykke ture, hvis jeg propper min finger ind i munden på han, så må den kun være der hvor tanden er også tykker han ellers bare løse, man aldrig tage en finger ind i munden på han uden han bliver sur, og det må jeg nu 

Anmeld Citér

24. april 2015

EnGodMor

Her fik vores dreng de to nederste tænder, da han var to  en halv månede gammel (de brød igennem der), og de var helt fremme da han var tre måneder  og nogle dage. 

Anmeld Citér

24. april 2015

LouiseEm

Den er helt hvid, den buler op, den er hård, den er rød, han salver men ikke meget, sutten får nogle ordenlige tykke ture, hvis jeg propper min finger ind i munden på han, så må den kun være der hvor tanden er også tykker han ellers bare løse, man aldrig tage en finger ind i munden på han uden han bliver sur, og det må jeg nu 

Tandfrembrud er altid fulgt af en masse savl, så tror ikke tanden er på vej op nu hvis ikke han savler mere end normalt 

Anmeld Citér

25. april 2015

Bak

LouiseEm skriver:

Tandfrembrud er altid fulgt af en masse savl, så tror ikke tanden er på vej op nu hvis ikke han savler mere end normalt 

Min datter savlede aldrig, heller ikke under tandfrembrud.. 

Anmeld Citér

25. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
LouiseEm skriver:

Ikke nødvendigvis. Min datter har aldrig savlet særlig meget. Heller ikke ved tandfrembrud

Anmeld Citér

25. april 2015

LouiseEm

Det er sjældent 

Anmeld Citér

25. april 2015

Sandratoft

LouiseEm skriver:

Det er sjældent 

Min datter savlende heller ikke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.