Cykel til 2 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.085 visninger
10 svar
14 synes godt om
24. april 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min søn fylder to til juni.. Hangar de sidste par måneder haft helt styr på at bruge pedalerne på den tre hjulede så tænkte at han måske skulle have en med støttehjul i fødselsdagsgave .. Han elsker at cykle og synes at storebrors cykel med lygter er enormt spændende .. Jan se at 12 tommer cykler hedder 2-4 år men er sku lidt i tvivl omhan nu alligevel er for lille til det.. Han er velvalgt 86 cm og vejer lige over 10 kg

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

(august)

Ville sige den var for stor, men tag ham med til en cykelhandler, så i kan prøve de forskellige størrelser. 

Anmeld Citér

24. april 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Mulllesmor skriver:

Min søn fylder to til juni.. Hangar de sidste par måneder haft helt styr på at bruge pedalerne på den tre hjulede så tænkte at han måske skulle have en med støttehjul i fødselsdagsgave .. Han elsker at cykle og synes at storebrors cykel med lygter er enormt spændende .. Jan se at 12 tommer cykler hedder 2-4 år men er sku lidt i tvivl omhan nu alligevel er for lille til det.. Han er velvalgt 86 cm og vejer lige over 10 kg

Har han en løbecykel? Ellers kan jeg klart anbefale det, så han også kan træne balance. Dem fra puky er rigtig gode 

Anmeld Citér

24. april 2015

2babygirls

Mulllesmor skriver:

Min datter er 2,3 år og hun passer fint en 12" cykel, så hun får lov at få storesøsters og så finder vi en større til den store.

Synes du skal give ham en! Min den lille er også kun 86 cm men kan altså fint nå når sædet er helt nede

Anmeld Citér

24. april 2015

K&S

Jeg ville helt klart vælge en løbecykel i stedet for en med støttehjul. Han vil træne balancen på en løbecykel og højst sandsynligt gå direkte fra løbecykel til alm. cykel - det gjorde vores søn. Han træner på ingen måde sin balance på en cykel med støttehjul. 

Anmeld Citér

24. april 2015

LouiseEm

Mulllesmor skriver:

Drop støttehjul. Det skader mere end det gavner. Giv ham en løbecykel! Min søn kørte på løbecykel fra 2-4 og har lige fået sin første rigtige cykel. Han lærte det på 3 minutter. Ofte er overgangen fra støttehjul til 2 hjul meget svær. Så synes du skal gå bort fra dem. 

Anmeld Citér

24. april 2015

LouiseEm

Anbefaler også puky! Er du sindssyg de kan holde til meget 

Anmeld Citér

25. april 2015

Troldemommi

Min søn bliver 2 år til september, han skal også have en cykel, men en løbecykel 

Monica 

Anmeld Citér

25. april 2015

carinabj

Nu udelukker det ene jo ikke det andet... Min datter fik også en løbecykel i 2års gave, men det første halve år gad hun ikke bruge den. Hun syntes at overboens datters cykel med støttehjul var meget mere spændende, og den elskede hun at køre på (også en tolv tommer). Da hun blev 21/2 fik hun øjnene op for løbecyklen så derefter brugte hun begge cykler på skift. Her da hun blev 31/2år smed vi støttehjulene og der har altså ingen problemer været ��

som sagt udelukker det ene ikke det andet ��

Anmeld Citér

25. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Kig på en puky løbecykel i stedet  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.