Kan i huske os? ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
0 svar
15 synes godt om
24. april 2015

FrkZier

Det er faktisk et år siden jeg sidst var herinde, der er sket meget i vores liv det sidste år, heldigvis flest positive ting

Isaak er nu 2år (om 9 dage) og han er stadig en energibombe af rang, han er ikke til at styre på 10tønder land og umulig at styre i e 2v. lejlighed, derfor valgte vi i efteråret at flytte til en STOOOR 5v. lejlighed

Jeg studerer stadig, til laborant, er færdig på skole om 2mdr. og starter som laborant elev hos Novo Nordisk d. 1/9-15
udover at studere, så træner jeg, meget, rigtig rigtig meget, jeg går til stævner (olympisk vægtløftning) og Crossfit konkurrencer i tide og utide, min kæreste vil nok sige mest utide, men det er virkelig en del af mit liv jeg ELSKER, det fodre mig med næring til en travl(!) hverdag med fuldtidsstudie og en 2årig energibombe

Isaak er virkelig en enestående lille dreng (siger hans mor) han har simpelthen så meget personlighed, på både godt og ondt - han ligner stadig sin far af udseende, men tilgengæld er han 100% som sin mor af sind, dvs. bund hysterisk med alt for meget krudt i røven
Han er stadig en laaaaang og slank dreng på 97cm&13kg - på trods af han æder os fra hus og hjem, han har virkelig en sund appetit, det er ikke usædvanligt at han spiser 7 rundenommer rugbrød til frokost

alt i alt har vi det fantastisk godt faktisk, travlt, men godt

oooog "lidt" billedespam af vores hverdag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.