Laver jeg rod i den nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
2 svar
1 synes godt om
24. april 2015

xStinepigen

Situationen er den at jeg er begyndt at glemme ALT, det lige før jeg glemmer at tørre mig når jeg er på lokum.. Ved ikke om graviditet kan påvirke hukommelsen? For det er ret ekstremt.. 

Men jeg har været inde over fertilitetsklinikken for st få hjælp til projekt baby. Opdagede den 30 marts jeg var gravid, tog til lægen, de ville ikke bekræfte jeg var gravid da hun ikke synes stregen var tydelig nok. Kom så igen ti dage efter, og der var gerningen tvivl. 

Så ringede jeg til fertilitetsklinikken men man skulle ringe på bestemte tidspunkter. Jeg har simpelthen været en fjols til at ringe under tidsrum man skal, har flere gange ringet hvor man ikke kan, fordi jeg havde glemt tiderne. 

Købte mig til en scanning i tirsdags, hvor jeg blev sat et par dage tilbage så jeg er 7+1 i dag. Min læge vil lave vandrejournal på tirsdag. Og nu fik jeg endelig vej igennem til fertilitetsklinikken, og har fået en tid til scanning den 5 maj. 

Bliver det noget rod at min læge allerede er inde over? Eller kommer det ikke til at lave kuk i systemerne? Synes bare selv det virker rodet, at inden klinikken ser mig, har jeg allerede vandrejournal og alt andet, et andet sted fra?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2015

Stabel

xStinepigen skriver:

Situationen er den at jeg er begyndt at glemme ALT, det lige før jeg glemmer at tørre mig når jeg er på lokum.. Ved ikke om graviditet kan påvirke hukommelsen? For det er ret ekstremt.. 

Men jeg har været inde over fertilitetsklinikken for st få hjælp til projekt baby. Opdagede den 30 marts jeg var gravid, tog til lægen, de ville ikke bekræfte jeg var gravid da hun ikke synes stregen var tydelig nok. Kom så igen ti dage efter, og der var gerningen tvivl. 

Så ringede jeg til fertilitetsklinikken men man skulle ringe på bestemte tidspunkter. Jeg har simpelthen været en fjols til at ringe under tidsrum man skal, har flere gange ringet hvor man ikke kan, fordi jeg havde glemt tiderne. 

Købte mig til en scanning i tirsdags, hvor jeg blev sat et par dage tilbage så jeg er 7+1 i dag. Min læge vil lave vandrejournal på tirsdag. Og nu fik jeg endelig vej igennem til fertilitetsklinikken, og har fået en tid til scanning den 5 maj. 

Bliver det noget rod at min læge allerede er inde over? Eller kommer det ikke til at lave kuk i systemerne? Synes bare selv det virker rodet, at inden klinikken ser mig, har jeg allerede vandrejournal og alt andet, et andet sted fra?? 

Din læge skal indover uanset hvad, det er ham/hende der skal lave vandrejournal, så jeg tror ikke jeg ville tage det så tungt 

Og Tillykke selvfølgelig 

Anmeld Citér

24. april 2015

Elgaard73

Allerførst stort tillykke.

Nej, du har ikke lavet rod i den. Når du har været til scanning på klinikken, vil du højst sandsynligt overgå til at være "normal" gravid (altså du bliver afsluttet på klinikken) og fremover vil det være din egen læge der overtager. Så at du er "registreret" hos ham allerede nu, er helt fint.

At vandrejournalen allerede er lavet, gør ikke noget. De bruger den ikke til så meget endnu. Det er først når du har været til NF, og har fået din terminsdato bekræftet/fastlagt, at den begynder at være relevant.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.