update på fertilitets klinikken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. september 2009

Natascha

Hej alle i skønne piger og mænd.

Idag har vi været på fertilitets klinikken i brædstrup... Og de er bare super søde...

Vi fik at vide at jeg skulle tabe mig 14 kg, inden vi får nogen behandling, men i mellemtiden skal jeg på horsens sygehus og har foretaget en kikkert operation i underlivet, for at se om der er gennemgang i mine æggeleder, men skal lige smide et par kilo inden.....

når så jeg har tabt næsten alle kiloerne skal jeg starte på p-piller igen og derefter skal vi insimineres.

Så nu går det da fremad, det er bare super dejligt... :-)

Knus fra natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

dorthemus

Tillykke med de gode nyheder  Det lyder som en god plan

Knus Dorthe...som også er i fertillitetsbehandling

Anmeld

10. september 2009

Mira0911

Hej alle i skønne piger og mænd.

Idag har vi været på fertilitets klinikken i brædstrup... Og de er bare super søde...

Vi fik at vide at jeg skulle tabe mig 14 kg, inden vi får nogen behandling, men i mellemtiden skal jeg på horsens sygehus og har foretaget en kikkert operation i underlivet, for at se om der er gennemgang i mine æggeleder, men skal lige smide et par kilo inden.....

når så jeg har tabt næsten alle kiloerne skal jeg starte på p-piller igen og derefter skal vi insimineres.

Så nu går det da fremad, det er bare super dejligt... :-)

Knus fra natascha

Hej søde...
Godt nok længe siden.... I bor ikke så langt væk fra mig af...
Nøj hvor er jeg glad for at høre hvor søde de er på klinikken... Dejligt at det går fremad...

Mange knus herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.