Farvel til vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
2 svar
1 synes godt om
23. april 2015

Kay

Vi har en "stor" pige, ja så stor så selv om hun først bliver 3 midt i august så skal hun starte i børnehave 1 maj (ja det bliver jo så først 4.maj)

ja selv for en pædagog mor kan det være en stor mundfuld...

vi skal sige farvel til vuggestuen på mandag (grundet vi skal på "ferie" til konfirmation resten af ugen) det er godt nok en integret institution men vi har været så utroligt glade for vuggestuen og personalet  og har virkelig lyst til at give dem en gave  men jeg ved ikke helt hvad de er 3 på stuen men de arbejder rigtig meget sammen, så i alt er de 8 voksne  men ville jo gerne give noget specielt til de 3 på hendes stue

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

Småbørnsmor

Jeg følger lige med, da jeg står i stort set samme situation.

Min søn fylder 3 år i midten af september, men starter i børnehave 1. juni. Det er også en integreret institution, men vi har (ligesom dig) være utrolig glad for de 4 pædagoger på stuen. Så noget skal de have.

Håber der sidder nogen søde mennesker med gode idéer de vil dele med os.

:-)

Anmeld Citér

23. april 2015

Kay

2012_2014 skriver:

Jeg følger lige med, da jeg står i stort set samme situation.

Min søn fylder 3 år i midten af september, men starter i børnehave 1. juni. Det er også en integreret institution, men vi har (ligesom dig) være utrolig glad for de 4 pædagoger på stuen. Så noget skal de have.

Håber der sidder nogen søde mennesker med gode idéer de vil dele med os.

:-)

Jeg tænker lidt at de skal ha en æske chokolade til personalestuen men vil også gerne give dem på stuen noget personligt også 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.