Stoppe med mad om natten ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
7 svar
3 synes godt om
23. april 2015

Tutter92

Hvornår stoppede jeres børn med at spise/drikke om natten ?

Min søn er 5 måneder, og her på det sidste vågner han ikke for at spise mere. Engang imellem vågner han, men det er kun for at få sutten og så sover han videre.

Det er super dejligt men ved ikke om det er for tideligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

jenny4

Tutter92 skriver:

Min søn er 5 måneder, og her på det sidste vågner han ikke for at spise mere. Engang imellem vågner han, men det er kun for at få sutten og så sover han videre.

Hvis han ellers vokser og spiser om dagen som han skal, så kan jeg ikke se noget galt i det.

Anmeld Citér

23. april 2015

Tutter92

jenny4 skriver:

Hvis han ellers vokser og spiser om dagen som han skal, så kan jeg ikke se noget galt i det.

Det gør han. Tænker at grøden måske også mættere ham mere, og at det er derfor

Anmeld Citér

23. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter var også ca 5 mdr da hun stoppede (eller jeg) stoppede natflasken. Hun var begyndt kun at drikke 50 ml af den, så jeg sagde stop og siden har hun faktisk sovet igennem

Anmeld Citér

23. april 2015

Sandratoft

Tutter92 skriver:

Når han ikke vågner om natten mere, så betyder det vel at han får nok at spise og drikke om dagen, og det er da bare skønt måske vender "natmaden" tilbage igen, men ellers, bare nyd det

Anmeld Citér

23. april 2015

Mama85

Tutter92 skriver:

Jeg stoppede med at vække dem da de var knapt 2 mdr. Så når de sover i gennem, og ikke mærker sult om natten 

Anmeld Citér

23. april 2015

k&k&k&k

Tutter92 skriver:

Min den store var 5 uger da hun begyndte og sove fra 22-06 uden og vågne for at få natflaske! 

SP'en synes det var lige tidlig nok, men da hun tog på som hun skulle (og lidt til ) valgte jeg ikke at gøre mere ved og bare nyde søvnen 

så længe han tager på som han skal og ellers trives er alt jo fint 

Anmeld Citér

23. april 2015

Tutter92

Tak for svar, så vil jeg da bare nyde det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.