En aargh-dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

814 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. april 2015

MrsB

Årh jeg har virkelig bare sådan en Argh-fuck-alting-dag i dag.. Det bliver heller ikke bedre af at min datter på 8 mdr er SUPER træls lige for tiden. 

Jeg føler mig ret stresset over nogle personlige, og økonomiske problemer i vores husstand. Af en eller anden grund ender det med at være mig, der skal klare alting, og min bedre halvdel er svær at få til at deltage aktivt, trods at han er arbejdsløs, og går hjemme. Det er dog al sammen noget som nok skal gå.

Men oveni alt det driver vores pige mig til vanvid.! Hun er i tigerspring, sover dårligt - vågner mange gange om natten, sover MAX 30-40 min 2 gang om dage, kan ingen ting og vil alle ting på engang.. 

Hun kan kun sidde med nød og næppe. Hun kan ikke kravle eller  møve, hun gider heller ikke rigtig ligge på maven. Men samtidig er hun en alder hvor alt skal undersøges, så hun er pisse sur og krævende. Skal være ved mig konstant, men når jeg har hende oppe, så kaster hun sig frem og tilbage, fra side til side og er bare sindssygt tung og umulig at sidde med. Oveni er det næsten kun mig der duer, kun jeg må putte og trøste, kun jeg kan give hende ske mad og så ammer jeg også stadig en del. 

Jeg er brugt helt op efter bare et par timer med hende... Jeg kan heller ikke nå at sove, spise eller slappe ordentligt af inden hun vågner fra en lur, eller bliver sur igen. 

Det irritere mig grænseløst, for hun har ellers være så nem og glad, men den sidste tid har hun været en helt anden baby. Lige nu sidder hun i sin kravlegård i stuen ved sin far, og bliver sur med jævne mellemrum.. Jeg kan bare slet ikke overskue at skulle gå ind til hende... Øv en træls dag... 

Men tak fordi du læste med, og undskyld for al den galde... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

Sprit25

Tror måske din datter kan mærke din frustration. Kan min datter hvertfald Tving din mand til at tage over så du lige kan gå en tur og chille lidt

Anmeld Citér

23. april 2015

Tutter92

Hvis det er et tigerspring skal det nok blive godt igen, det der er så hårdt ved et tigerspring er at man ikke ved hvor længe det varer

Jeg løber hver anden dag, når min kæreste er kommet hjem fra arbejde. Og når jeg er ude og løbe tænker jeg slet ikke på baby eller hjemmet, så er i mine helt egne tanker. Det sys jeg virkelig er rart, så jeg ser altid frem til at kunne komme ud og løbe

Anmeld Citér

25. april 2015

kekp

Jeg kunne have skrevet dit indlæg, undtagen det med din mand. 

Min søn er også 8 mdr og komplet umulig for tiden. Han vil ingenting og vil samtidig en masse, men kan intet 

Han sidder ok, dog lægger jeg stadig en pude bag ham. Når jeg lægger ham på maven bliver han stiktosset og lægger sig straks i flyverstilling. Han vil rigtig gerne fremad men kan ikke  Ved simpelthen ikke hvordan han skal lære det når han bliver så gal hver gang. 

Heldigvis sover han ok om dagen, men natten er kaos. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

MrsB

Tak for svar og medlidenhed piger. 

Næste dag var det hele bedre, jeg skulle bare lige ned igen.. hun er heldigvis ved at være ude af tigerspringet og kan møve lidt rundt nu.. Men er stadig enormt krævende hehe.. 

Anmeld Citér

6. maj 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvad foretager I jer til daglig med jeres datter? 

Min yngste er 9 måneder og jeg synes hans humør blev noget bedre hvis vi er på biblioteket for at lege, går en tur med barnevognen hvor han bare sidder og kigger osv. Det er som om det er blevet lidt kedeligt og ensformigt at være hjemme. 

Kan det være legetøjet keder hende og det skal til at skiftes ud? 

Prøv at gå en tur uden din datter, så far kan komme mere på banen. Så bliver hun nødt til at give sig tilfreds med far. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.