Årh jeg har virkelig bare sådan en Argh-fuck-alting-dag i dag.. Det bliver heller ikke bedre af at min datter på 8 mdr er SUPER træls lige for tiden.
Jeg føler mig ret stresset over nogle personlige, og økonomiske problemer i vores husstand. Af en eller anden grund ender det med at være mig, der skal klare alting, og min bedre halvdel er svær at få til at deltage aktivt, trods at han er arbejdsløs, og går hjemme. Det er dog al sammen noget som nok skal gå.
Men oveni alt det driver vores pige mig til vanvid.! Hun er i tigerspring, sover dårligt - vågner mange gange om natten, sover MAX 30-40 min 2 gang om dage, kan ingen ting og vil alle ting på engang.. 
Hun kan kun sidde med nød og næppe. Hun kan ikke kravle eller møve, hun gider heller ikke rigtig ligge på maven. Men samtidig er hun en alder hvor alt skal undersøges, så hun er pisse sur og krævende. Skal være ved mig konstant, men når jeg har hende oppe, så kaster hun sig frem og tilbage, fra side til side og er bare sindssygt tung og umulig at sidde med. Oveni er det næsten kun mig der duer, kun jeg må putte og trøste, kun jeg kan give hende ske mad og så ammer jeg også stadig en del.
Jeg er brugt helt op efter bare et par timer med hende... Jeg kan heller ikke nå at sove, spise eller slappe ordentligt af inden hun vågner fra en lur, eller bliver sur igen.
Det irritere mig grænseløst, for hun har ellers være så nem og glad, men den sidste tid har hun været en helt anden baby. Lige nu sidder hun i sin kravlegård i stuen ved sin far, og bliver sur med jævne mellemrum.. Jeg kan bare slet ikke overskue at skulle gå ind til hende... Øv en træls dag...
Men tak fordi du læste med, og undskyld for al den galde...