Fødsel på Hillerød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
6 svar
2 synes godt om
23. april 2015

SaraSH

Hej allesammen 

Jeg er idag 38+1, og venter en lille søn. Jeg bor i Farum og har valgt at føde på Hillerød hospital. 

Er der andre herinde der også skal eller også har født på Hillerød, som har lyst til at dele deres erfaringer? Kom også gerne med nogen af de dårlige ting, så jeg ved hvad jeg skal undgå 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2015

A. Nonymsen

SaraSHirsvang skriver:

Hej allesammen 

Jeg er idag 38+1, og venter en lille søn. Jeg bor i Farum og har valgt at føde på Hillerød hospital. 

Er der andre herinde der også skal eller også har født på Hillerød, som har lyst til at dele deres erfaringer? Kom også gerne med nogen af de dårlige ting, så jeg ved hvad jeg skal undgå 

Jeg fødte min datter på Hillerød og synes det var en rigtig god oplevelse, mit eneste minus var at en sygeplejerske på barselsgangen mente jeg skulle vække min 4 kilos datter om natten for at amme, og den næste der havde vagt sagde at det behøvede jeg absolut ikk når hun var så stor... Lyttede til nr to 

der ud iver har jeg fød tvillinger i uge 15, og alt personalet var så søde og forstående, og gav og en hel afdeling for os selv (der skulle ordnes gulve der,men til gengæld var der ingen glade gravide kvinder)

synes det er et fantastisk sted, og kan varmt anbefale det

Anmeld Citér

23. april 2015

SaraSH

A. Nonymsen skriver:

Jeg fødte min datter på Hillerød og synes det var en rigtig god oplevelse, mit eneste minus var at en sygeplejerske på barselsgangen mente jeg skulle vække min 4 kilos datter om natten for at amme, og den næste der havde vagt sagde at det behøvede jeg absolut ikk når hun var så stor... Lyttede til nr to 

der ud iver har jeg fød tvillinger i uge 15, og alt personalet var så søde og forstående, og gav og en hel afdeling for os selv (der skulle ordnes gulve der,men til gengæld var der ingen glade gravide kvinder)

synes det er et fantastisk sted, og kan varmt anbefale det

Hehe jeg kan sgu godt forstå at du valgte at lytte efter nummer 2 

tvillinger i uge 15 - hold da ellers op. Det må ha været nogen meget små nogen? 

Anmeld Citér

23. april 2015

Anna2706

Jeg fødte for 1,7 år siden vores søn på Hillerød Hospital, og det var en fantastisk oplevelse Var så heldig at vi kom ind på en af de nye sansestuer, jeg var på stue 9. 

Jordemoren var rigtig god, sød og forstående og der var også en jordemorstuderende med, hun var også en god hjælp 

Så jeg kan klart anbefale Hillerød, rigtig søde personale og det hele

Held og lykke 

Anmeld Citér

23. april 2015

A. Nonymsen

SaraSHirsvang skriver:

Ja når man kan slippe for natteroderi så gør man det

ja det var meget små, 11 cm og 20gram ca... Men den ene havde nogle misdannelser, som meget sandsynligt kunne skade tvillinge broren også, så vi måtte desværre afbryde graviditeten

Anmeld Citér

23. april 2015

A. Nonymsen

SaraSHirsvang skriver:

Og måske det lige skal nævnes, i forbindelse med de debatter der netop har været er inde om studerende ved fødsler...

jeg sagde ja til en studerende, men da jeg blev spurgt om hele holdet måtte kigge med, sagde jeg nej tak og det blev fuldt respekteret, jeg sagde igså nej til at den studerende måtte undersøge mig.. Så min oplevelse er at de lytter til ens ønsker

Anmeld Citér

23. april 2015

Signe-bine

Jeg har født min datter på Hillerød og var glad for det. Det eneste der var skidt var lav bemanding i weekenden (jeg fødte en søndag) og det betød at jeg ventede 2,5 time på en epidural - og epiduralen blev kun bestilt fordi den var meget nødvendig, så den var endnu mere nødvendig da jeg endelig fik den... Jeg nåede muligvis også at forelske mig lidt i anæsteci lægen da han endelig kom :-P 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.