drageløberen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.227 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. januar 2008

stine

Hejsa:)

er der nogle af jer der har læst drageløberen? jeg har hørt den skulle være super god, men jeg kan ikke rigtig komme i gang med den har den til at ligge i vindueskarmen og kukke lure( har kun læst de første sider) og det er jo synd hvis det er en super god bog...

er der ellers nogle bøger i kan anbefale? jeg er sygemeldt og skal ha noget at få tiden til at gå med, jeg elsker at læse alle mulige forskellige genre, men krimier er nok min favorit

kh Mette 12+4 der allerede er sygemeldt indtil termin i juli

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2008

~MetteM~

Hej Mette,

Har desværre ikke læst bogen, så jeg kan hverken tale for eller imod. Derimod kan jeg anbefale Stieg Larssons krimi-triologi:

Mænd der hader kvinder
Pigen der legede med ilden
Luftkastellet der blev sprængt

Så er der i hvert fald super læsning til lidt tid, hvis du ikke har læst dem :)

Kedeligt du allerede er sygemeldt, men det er jo vigtigt du passer på dig selv og ikke mindst den lille, er det bækkenet der driller dig?
Jeg har selv termin 30. juli, men da jeg ikke har været til scanning endnu holder jeg mig indtil videre på aug. terminen, da jeg nok bliver rykket til aug., men måske jeg burde holde til på Juli, da jeg fødte 11 dage før termin sidst..

Kh
Mette, mor til Maja fra aug. 05 og 11+0 med lillesøs/-bror

Anmeld

10. januar 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Mette,

Lige den der kender jeg ikke, men jeg kan klart anbefale dig

Jean M Auel:
Jordens børn (de 5 bind i Hulebjørnensklan). Den kan godt være lidt tung til en start, men når du kommer 100 sider ind er den ikke til at slippe. Jeg er i gang med den for 3 gang :)

Hvis du er til krimi, så udover Stig Larsson (de er vild gode)
Camilla Läkberg:
Ispinsessen
Prædikanten
Stenhuggeren

Historie og loooooooveeee (L)
Maria Helleberg: kærlighedsbarn (om Louise Augusta)

Psykologisk triller/krimi
Christian Jungersen: Undtagelsen

Fantasy:
Guy Garvriel Kay: Fionavar-Goblinen 1-3

Hvis du vil have flere kategorier og bøger så har jeg en hel liste :D

Gå i gang med drageløberen, se hvad det er og meld tilbage. Jeg er altid interesseret i nye bøger :D

Hilsen Jeanne

Anmeld

10. januar 2008

stine

hej

tak for svar. ja det er bækkenet der driller det er noget øv, men nu må jeg få det bedste ud af det, altså vil jeg nyde at har tid til at læse en(eller mange ) gode bøger

Stieg Larsson har jeg ikke læst endnu, men havde bestem mig for at jeg skulle..

undtagelsen har jeg lige læst- super go´

ellers vil jeg kigge lidt på hvad I ellers har skrevet om.
jeg er lige startet på den sidste Harry Potter, så den skal jeg lige ha slugt først.
jeg vil prøve og se om jeg kan komme igennem drageløberen også lover jeg at vende tilbage, nogle gange kan det godt betale sig og være lidt stædig... sidste sommer læste jeg en af Sidney Sheldon, den havde jeg været begyndt på 3 gange og da jeg så endelig fik den læst helt færdig var den bare super god..

tak for inspirationen

kh
Mette:)

Anmeld

11. januar 2008

Hejren

Fantastisk bog - Kom igang8D Og læs hans næste bog også: dobbelt8D

Anmeld

13. januar 2008

stine

hej

okay så må jeg se og komme i gang med den:D

kh Mette

Anmeld

13. januar 2008

Mimic

hvis du er til krimier vil jeg varmt anbefale Henning Mankells bøger om Kriminalkommisær wallander... de er spændende og griber en... desuden vil jeg også anbefale en børnebog:$... den hedder lillke lucifer og er skrevet af bent haller... den er lidt spøjs og noget af en moppedreng, men hamrende god... forstår ikke helt at de kalder den en børnebog, da den er rimelig svær...

Anmeld

24. januar 2008

K&M

Hej!
Ærgerligt med dit bækken. Jeg håber det kommer til at gå fint, trods alt.

Drageløberen er en vidunderlig og hård og grum bog, som rører en og lærer en noget. Få den læst! Er selv bogfan og har læst alle dem der er anbefalet her. De er alle gode. Desuden er Jan Guillou´s krimiserie om Hamilton helt skøn og med en lidt verdenspolitisk viden oveni. Det er sådan nogen jeg læser igen og igen.

Vil du læse en stor roman (læs: ynglingsbogen!) så skal du unde dig selv at læse Jordens Søjler. Det er en af den slags bøger man ikke hverken kan eller vil lægge fra sig, og som man bliver helt ked af slutter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.