Barnevogn skal/ skal ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: læs teksten, hvad ville du gøre?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

766 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2015

Anonym trådstarter

Dengang vi fandt ud af at jeg var gravid valgte svigermor at købe/bestille en barnevogn til os, barnevognen blev til en bryllupsgave da vi skulle giftes ca 1 måned efter den blev bestilt 

Manden og jeg havde dog snakket om at vi ville have en barnevogn til at stå nede ved dagplejemorderen og derfor købte vi den, det vi ikke vidste før den blev købt var, at det faktisk står som helt ny selvom den er 3 år gammel (4 til oktober) barnevogne Er i så god stand at vi har snakke om at det måske er dumt at købe den helt nye, den vi har bestilt er en brio sense med punkterfrie hjul og i min yndlingsfarve som er grå, elsker den virkelig og vil rigtig gerne have den.

Men da det jo er en bryllupsgave kan vi jo sådan set ikke selv bestemme om vil ikke vil have den, var har dog tænkt at snakke med svigermor for at høre hvad hun synts.

men inden vi gør det ville jeg lige høre her inde. Hvad ville i gøre i vores situration. Købe nr to barnevogn eller nøjes med den nye brugte

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2015

lineog4

Anonym skriver:

Dengang vi fandt ud af at jeg var gravid valgte svigermor at købe/bestille en barnevogn til os, barnevognen blev til en bryllupsgave da vi skulle giftes ca 1 måned efter den blev bestilt 

Manden og jeg havde dog snakket om at vi ville have en barnevogn til at stå nede ved dagplejemorderen og derfor købte vi den, det vi ikke vidste før den blev købt var, at det faktisk står som helt ny selvom den er 3 år gammel (4 til oktober) barnevogne Er i så god stand at vi har snakke om at det måske er dumt at købe den helt nye, den vi har bestilt er en brio sense med punkterfrie hjul og i min yndlingsfarve som er grå, elsker den virkelig og vil rigtig gerne have den.

Men da det jo er en bryllupsgave kan vi jo sådan set ikke selv bestemme om vil ikke vil have den, var har dog tænkt at snakke med svigermor for at høre hvad hun synts.

men inden vi gør det ville jeg lige høre her inde. Hvad ville i gøre i vores situration. Købe nr to barnevogn eller nøjes med den nye brugte

Jeg er nærig - og ville helt klart spare den ene vogn væk og så have penge til noget andet skønt. Men det kan jo også være den brugte I sælger igen.

Anmeld Citér

22. april 2015

Mettefpigen

Jeg gik til og fra dp så jeg ville kun have en barnevogn ☺

Anmeld Citér

22. april 2015

Sujan

Er lidt svært at forstå..

men hvis det kun er til DP ville jeg kun have en.. I ved ikke om hun har i forvejen?? Min DP har haft sine egne så har aldrig haft brug for en ekstra vogn

Anmeld Citér

22. april 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg synes I skal tage den som svigermor vil købe(har hun bestemt sig for en), ellers kan I jo være med til at bestemme hvad det skal være for en.

Jeg ville ikke købe en bare for at have stående hos Dp, som en anden siger, der er Dp der har deres egne sovevogne, og der er ingen grund til at have to, hvis I går/eller kan have barnevognen med når I aflevere.

Brug pengene i sparer på noget andet, gem dem til senere.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.