Barnets bog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår købte i barnets bog?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.382 visninger
12 svar
8 synes godt om
21. april 2015

MorTilN

Hej piger

Hvornår købte i barnets bog, vis i købte den og hvilken købte i?

Jeg er i tvivl om jeg skal regne en barnets bog ind i det buget under graviditeten eller om jeg skal vente og se om vi får/ønsker os den i barsels / dåbsgave.

Jeg havde selv tænkt at købe den inden eller kort efter de 2 streger da jeg godt kan lide dem der allerede starter med graviditeten og ikke kun fra fødslen af, men nu har jeg set og hørt at mange giver den i barsels / dåbsgave, så nu er jeg lidt i tvivl om jeg skal købe den selv eller om vi skal vente og se om vi får den i stedet.

Jeg er personligt helt vild med den tykke udgave af MINE FØRSTE ÅR -minder og gemmer med ringbind så man kan sætte ekstra sider ind i den.

Hvad vil og har i gjort med barnets bog?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonymbebs skriver:

Hej piger

Hvornår købte i barnets bog, vis i købte den og hvilken købte i?

Jeg er i tvivl om jeg skal regne en barnets bog ind i det buget under graviditeten eller om jeg skal vente og se om vi får/ønsker os den i barsels / dåbsgave.

Jeg havde selv tænkt at købe den inden eller kort efter de 2 streger da jeg godt kan lide dem der allerede starter med graviditeten og ikke kun fra fødslen af, men nu har jeg set og hørt at mange giver den i barsels / dåbsgave, så nu er jeg lidt i tvivl om jeg skal købe den selv eller om vi skal vente og se om vi får den i stedet.

Jeg er personligt helt vild med den tykke udgave af MINE FØRSTE ÅR -minder og gemmer med ringbind så man kan sætte ekstra sider ind i den.

Hvad vil og har i gjort med barnets bog?

da jeg blev gravid med min søn - og var så langt henne at vi fik kønnet at vide - købte jeg den barnets bog der hedder "Moseskurv" i blå.

da jeg så blev gravid med min datter købte jeg den i lyserød...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. april 2015

amkjaer

Jeg købte den selv for at kunne udfylde løbende. Tænker der sker så meget med graviditet, fødsel og i måneder op til dåb som jeg ville have urimelig svært ved at huske på dato hvis jeg ventede.

Jeg har desuden den du nævner og er MEGET glad for den. Køber den samme igen nu her til lillebror 

Anmeld Citér

22. april 2015

vsimonev

Jeg fik den af manden i julegave 2014 

Anmeld Citér

22. april 2015

Aabye

Jeg har stemt blankt da jeg lavede min selv.. :p 

Anmeld Citér

22. april 2015

MorTilN

Ms.Sunshine skriver:

da jeg blev gravid med min søn - og var så langt henne at vi fik kønnet at vide - købte jeg den barnets bog der hedder "Moseskurv" i blå.

da jeg så blev gravid med min datter købte jeg den i lyserød...

I den er der så også hvor du skal skrive hvornår i første gang vidste barnet var på vej, mor og fars første rektion på nyheden, tanker under graviditeten osv.?

Den ser super sød ud hvor langt går den op i årende?

MINE FØRSTE ÅR går fra graviditeten til 7 års alderen

Anmeld Citér

22. april 2015

MorTilN

Aabye skriver:

Jeg har stemt blankt da jeg lavede min selv.. :p 

Ej hvor fedt at du har lavet din selv

Anmeld Citér

22. april 2015

Goggelogge

Fik denne af en veninde på sygehuset da min datter var blevet født.. Jeg havde den selv som barn, så derfor ønskede jeg mig denne og jeg elsker den

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. april 2015

Aabye

Anonymbebs skriver:

Ej hvor fedt at du har lavet din selv

Jeg er også bare rigtig glad for dem.. Jeg har jo 2 unger, og de har selvfølgelig en hver.. 

Anmeld Citér

22. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

I den er der så også hvor du skal skrive hvornår i første gang vidste barnet var på vej, mor og fars første rektion på nyheden, tanker under graviditeten osv.?

Den ser super sød ud hvor langt går den op i årende?

MINE FØRSTE ÅR går fra graviditeten til 7 års alderen

Den går fra fødsel og til 7 år... jeg fik dog at vide at den er udgået fra forlaget... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.