Merit - nogen der ved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg går pt. på sygeplejerskeuddannelsen på modul 7, men jeg er efter barsel kommet i en klasse, hvor jeg overhovedet ikke kan faldet til. Det er virkelig slemt. Jeg har ingen af snakke med og hele klassen er så lukket, da de jo selvfølgelig er helt sammentømret. 

Jeg overvejer her efter modul 7 at stoppe og tage en SSA. Men nu hvor jeg har en gym.uddannelse og til og med modul 7 på sygeplejerskeskolen, så må der vel være noget merit? 

Nogen der ved noget om det?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Newsence

ved det ikke præcis men jeg går ud fra det kun kan lade sig gøre hvis du kan dokumentere at du har gennemført modulerne og bestået dem..

Men hvis du gerne vil være sygeplejerske hvorfor prøver du så ikke i stedet at komme i en anden klasse? På mit studie var vi 3 klasser men det var kun vores klasse der var god til at tage i mod nye elever.. De to andre var meget lukkede..

Måske en helt anden skole??

Held og lykke med hvad du end vælger  

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym trådstarter

newsence skriver:

ved det ikke præcis men jeg går ud fra det kun kan lade sig gøre hvis du kan dokumentere at du har gennemført modulerne og bestået dem..

Men hvis du gerne vil være sygeplejerske hvorfor prøver du så ikke i stedet at komme i en anden klasse? På mit studie var vi 3 klasser men det var kun vores klasse der var god til at tage i mod nye elever.. De to andre var meget lukkede..

Måske en helt anden skole??

Held og lykke med hvad du end vælger  

Vi er på vores skole kun en klasse. Blev slået sammen på modul 5. 

En anden skole er desværre ikke en mulighed, da den nærmeste ligger 1 times kørsel væk og jeg er "alene" om at hente børn osv., da min mand arbejder om aftenen. 

Anmeld Citér

21. april 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Hvor længe har du været i klassen? Jeg ville synes det var trist hvis du skulle droppe ud af en uddannelse du var glad for på grund af det 

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym trådstarter

Kun fra modul 5 og til nu, modul 7. 

Det er så skrækkeligt! Særligt idag. Vi skulle lave grupper, og alle var jo hurtige til at finde en gruppe. Men jeg sad bare alene tilbage uden gruppe. Der blev flere gange påpeget at jeg ikke havde en gruppe, men folk var ligeglade. 

Blev virkelig ked af det, så måtte gå ud. Og vores vejleder gav vist klassen en opsang. Herefter kom jeg i en gruppe, men det føles jo stadig ikke godt 

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym trådstarter

Astoria skriver:

Hvor længe har du været i klassen? Jeg ville synes det var trist hvis du skulle droppe ud af en uddannelse du var glad for på grund af det 

Fik ikke citeret dig, mit svar er oven over. 

Anmeld Citér

21. april 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Kun fra modul 5 og til nu, modul 7. 

Det er så skrækkeligt! Særligt idag. Vi skulle lave grupper, og alle var jo hurtige til at finde en gruppe. Men jeg sad bare alene tilbage uden gruppe. Der blev flere gange påpeget at jeg ikke havde en gruppe, men folk var ligeglade. 

Blev virkelig ked af det, så måtte gå ud. Og vores vejleder gav vist klassen en opsang. Herefter kom jeg i en gruppe, men det føles jo stadig ikke godt 

Det er en tro kopi af min historie det der  

Er netop skiftet klasse til fjern studie for at komme VÆK fra min klasse. Af præcis samme årsag! 

Sender kæmpe kram til dig! 

Hvilke skole er det? 

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym trådstarter

Det er en tro kopi af min historie det der  

Er netop skiftet klasse til fjern studie for at komme VÆK fra min klasse. Af præcis samme årsag! 

Sender kæmpe kram til dig! Q

Hvilke skole er det? 

Det er i Hjørring

Tror desværre ikke der er fjernstudie heroppe endnu. 

Anmeld Citér

21. april 2015

alenemor42

Du kan ikke som sådan få merit på SSA udd.

Du kan blive fritaget for undervisning i Dansk og engelsk  og evt. Naturfag, men du skal dokumentere at du har lavet udd. Relateret arbejde i de timer du ikke skal følge undervisning 

Anmeld Citér

21. april 2015

charthys

tag dog et halvt års orlov og få dig et afløser job imens. det hold der følger efter kan vel kun blive bedre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.