børn i 1-2 værelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
2 svar
1 synes godt om
21. april 2015

JJP

Ville meget gerne høre / se billeder om Hvordan i har indrettet jeres ift baby i kun en 1 værelses lejlighed med baby og 2 voksne. 

Vores hjem på 56kvm er således:  vi har køkken alrum hvor vi både har køkken spisekrog, sofa hjørne og så sove værelse for sig i andet rum. 

Mangler virkelig inspiration  til hvordan man kan indrette lidt smartere :-)  

Vi har snakket om at vi sagtens kan have baby det første år uden eget værelse. Hvad har i andre gjort med små lejligheder. 

Der er flere tråde herinde med små hjem,  men kan ikke rigtig se børne i dem ?  Så søger indretning i forhold til de små 

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

sne190810

Min datter fik først eget værelse da hun var knap 3 år. Før det sov vi bare sammen, og havde legetøj i stuen. Væg-ophængt puslebord på toilettet.

Boede i en 2værelses, på knap 65 km2. 

Lige nu bor jeg sammen med min mand, og vores 3 sammenbragte børn i en 3-værelset på ca. det samme antal kvadratmeter, som min gamle lejlighed. (Vi er dog igang med at lede efter noget større)

Alt kan lade sig gøre, med lidt god vilje  

Find nogle gode opbevaringsmuligheder, og indret jeres hjem praktisk. Det kan man komme enormt langt med.. IKEA er jo en gudekilde til inspiration på den front. 

Anmeld Citér

4. maj 2015

Højgaard

Vi bor i en 2 værelses på knap 40kvm hvor bad/toilet deles med lejligheden overfor. Vi er far og mor med vores datter på 4 måneder. Så vi har indrettet det med tremmesengen inde i soveværelset lige ved siden af vores seng, mens puslebordet står inde i stuen. Dog leder vi også efter noget større, da her efterhånden er ret trængt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.