Hvad ville i gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
11 svar
7 synes godt om
21. april 2015

Blop2

En dag som idag, hvor solen skinner og der er dejligt lunt.

Hvad ville i putte ungerne i ude i barnevognen?

Jeg har prøvet både med en fleece jakke og sommerjakke, hun kamp sveder i begge dele.

hun er 8 måneder.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Muffinmus

En hue og 2 lag tøj, dvs f.eks body og trøje, eller cardigan...ikke fleece når der er 15-20 grader....Kan godt forstå hvis hun har det varmt. vi andre kan gå i en alm bluse, så med fleece og dyne, så er det jo en bageovn:-)

Anmeld Citér

21. april 2015

Sprit25

Har du en voksi eller bruger du dyne? 

Anmeld Citér

21. april 2015

TNBC

Blop2 skriver:

En dag som idag, hvor solen skinner og der er dejligt lunt.

Hvad ville i putte ungerne i ude i barnevognen?

Jeg har prøvet både med en fleece jakke og sommerjakke, hun kamp sveder i begge dele.

hun er 8 måneder.

Som Maria siger, en hue og body og trøje/cardigan.

Jeg kan godt forstå hun sveder med fleece eller dyne, hvis det er 15-20grader, der ville jeg selv gå i T-shirt, måske shorts. Så jeg ville ikke give barnet jakke eller dyne på.

Så af med dyne og jakke

Anmeld Citér

21. april 2015

Blop2

Sprit25 skriver:

Har du en voksi eller bruger du dyne? 

Dyne

Anmeld Citér

21. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Af en eller anden grund sover min datter(snart 10 mdr) bedst i sin fleecedragt med dyne over. Jeg selv ville sikkert have det alt for varm, men hun sover sødt lige nu. Til eftermiddag kan det godt være st jeg nøjes med en strikketrøje og bukser.

indenunder har hun langærmet body og strømpebukser. 

Og bomulds-elefanthue

Anmeld Citér

21. april 2015

Sprit25

Så Følger jeg bare med. Vi bruger nemlig slee bee nu og vi tager bare bukserne af hende

Anmeld Citér

21. april 2015

IngenKoPåIsen

Jeg ville blot putte min søn i sit almindelige tøj, og med hans dyne over  Måske med en lille tynd hue og små tynde vanter fordi han altid tager hænderne op over dynen

Anmeld Citér

21. april 2015

Ciss

Jeg ville give barnet flere tynde lag på, så det er let at regulere temperaturen undervejs ved at klæde lidt af eller på - og mærker du, at hun bliver for varm, så ikke vær bange for at gøre noget med det.

Børn er meget forskellige.

Da vi fik den første fik vores nabo på den tid også en pige bare en uge før, så vi trillede mange turer sammen. De to babyer var vidt forskellige i påklædning. Min lå i en ganske åben vogn, og jeg måtte stadig passe på ikke at få klædt hende for varmt på, mens nabopigen lå i en mere lukket vogn, og i tillæg havde hun altid mere/varmere tøj på, end min pige, for hun blev så hurtigt kold.

Det vigtige er, at du følger lidt med, så barnet ikke bliver for varmt/koldt, for der er virkelig ingen fast opskrift på det.

Anmeld Citér

21. april 2015

missehxx

Min ligger i sin voksi med sommerfold og så bare i Body ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.