mini piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2015

Anonym trådstarter

Jeg har længe gået og tænkt at jeg ville ringe til lægen for at få mini pille,  men jeg ville gerne at min krop fandt sig selv efter jeg stoppede på p piller. 

Jeg har plet blødt lidt efter jeg stoppede på p piller og nu har jeg så fået menstruation og det har jeg haft i over 14 dage.

Jeg vil så bare lige hører om man kan starte på mini piller midt i menstruation? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2015

Masig

Anonym skriver:

Jeg har længe gået og tænkt at jeg ville ringe til lægen for at få mini pille,  men jeg ville gerne at min krop fandt sig selv efter jeg stoppede på p piller. 

Jeg har plet blødt lidt efter jeg stoppede på p piller og nu har jeg så fået menstruation og det har jeg haft i over 14 dage.

Jeg vil så bare lige hører om man kan starte på mini piller midt i menstruation? 

Tror jeg godt du kan. Jeg er startet på mine uden for menstruation da jeg endnu ikke rigtigt har haft den efter jeg fødte (har kun pletblødt en dags tid)... men så skal man jo bare ikke regne med de beskytter 100% den første måneds tid, så der skal man lige huske et kondom også 

Anmeld Citér

21. april 2015

debbie19

jeg startede sidste uge på minipiller og det efter jeg har styrtblødt 2 mdr i streg så tror jeg sagtens du kan..

jeg bløder ikke længere men har voldsomme menstrationssmerter og er bange for det kommer af mini pillerne og så har jeg hovedpine  men ved self om det skyldes det 

Anmeld Citér

21. april 2015

loop

Anonym skriver:

Jeg kender ikke til minipiller, men fik følgende at vide ved min gynækolog, da jeg fik hormonspiral lagt op.

det er vigtigt at den bliver lagt op på det helt rigtige tidspunkt, af hensyn til blødningsmønstret fremover. Hun sagde også at hendes erfaring var at mange praktiserende læger ikke tager hensyn til dette, men blot lægger spiralen op den dag patienten har en tid til det. Jeg blev scannet ved gynækologen for at finde det rigtige oplægningstidspunkt.

Hvis det samme kan være tilfældet med hormonpiller, er det da værd at overveje.

Jeg fik spiralen fordi jeg blødte nonstop i flere år og alligevel kunne hun finde det rigtige tidspunkt at lægge den op på. Jeg har ikke blødt siden (ca 2 år).

Anmeld Citér

21. april 2015

Anonym trådstarter

Tak fordi i ville svare 

puha jeg har kun blødt i lidt over 14 dage og jeg er ved at være tosset af det. Det er blevet kraftigere med tiden og når jeg tror nu stopper det så starter det igen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.