sukker kold ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.071 visninger
20 svar
4 synes godt om
20. april 2015

Anonym trådstarter

jeg er pt sygemeldt herhjemme og da nogle dage har så ondt jeg ikke kan bevæge mig så har jeg ofte indedage(inde hele dagen) efter ikke at havde været ude en hel weekend ville jeg gå en tur men det kunne jeg overhoved ikke jeg er sukkerkold trods stor portion morgenmad og frokost jeg har det stadigvæk skidt trods jeg sidder stille.. jeg nåde ikke engang 200 meter før jeg kunne mærke min ben forsvandt og flimmer.. jeg oplever dette ofte men somregel først vis der er gået en del timer imellem måltiderne eller at jeg har gået langt osv.. har aldrig oplevet det med det samme?

er der nogle der kender til at gå sukkerkold? 

jeg har nemlig ikke den der trang til at æde chokolade i spandvis

det jeg oplevere er 

sort flimmer for øjne

ben ryster og føles som gele

træthed og ultilpas

hovedpine

jeg føler mig ikke sulten så undre mig virkelig over hvad der sker for har ikke brugt noget energi idag eller hele weekenden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

jenny4

Anonym skriver:

jeg er pt sygemeldt herhjemme og da nogle dage har så ondt jeg ikke kan bevæge mig så har jeg ofte indedage(inde hele dagen) efter ikke at havde været ude en hel weekend ville jeg gå en tur men det kunne jeg overhoved ikke jeg er sukkerkold trods stor portion morgenmad og frokost jeg har det stadigvæk skidt trods jeg sidder stille.. jeg nåde ikke engang 200 meter før jeg kunne mærke min ben forsvandt og flimmer.. jeg oplever dette ofte men somregel først vis der er gået en del timer imellem måltiderne eller at jeg har gået langt osv.. har aldrig oplevet det med det samme?

er der nogle der kender til at gå sukkerkold? 

jeg har nemlig ikke den der trang til at æde chokolade i spandvis

det jeg oplevere er 

sort flimmer for øjne

ben ryster og føles som gele

træthed og ultilpas

hovedpine

jeg føler mig ikke sulten så undre mig virkelig over hvad der sker for har ikke brugt noget energi idag eller hele weekenden 

Er du blevet tjekket for svangerskabsforgiftning? Symptomerne matcher - især hvis du også har meget væske i kroppen og ondt i toppen af maven..

Måske du lige skulle give lægen et kald. 

Anmeld Citér

20. april 2015

Clisolka

Først og fremmest, det fik jeg ikke lige ud af dit indlæg - er du gravid?

Hvis ikke så ville jeg bestemt tage en tur forbi lægen og få tjekket dine tal med en blodprøve 

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Først og fremmest, det fik jeg ikke lige ud af dit indlæg - er du gravid?

Hvis ikke så ville jeg bestemt tage en tur forbi lægen og få tjekket dine tal med en blodprøve 

nej er ikke gravid  

men er lige started på p-piller 

Anmeld Citér

20. april 2015

jenny4

Anonym skriver:

nej er ikke gravid  

men er lige started på p-piller 

Nå hov, så se bare bort fra mit svar..

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

jenny4 skriver:

Nå hov, så se bare bort fra mit svar..

Anmeld Citér

20. april 2015

lillespir26

Er du blevet tjekket for graviditetssukkersyge man kan også få det sådan ved for højt blodsukker 

Anmeld Citér

20. april 2015

B&J

Jeg vil tage til læge og få taget en blodprøve for at tjekke om der er noget du mangler. Og husk at drikke nok og spis. Og husk at komme ud og få lidt luft hverdag det er vigtig også 

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg vil tage til læge og få taget en blodprøve for at tjekke om der er noget du mangler. Og husk at drikke nok og spis. Og husk at komme ud og få lidt luft hverdag det er vigtig også 

jeg ved godt luft er vigtig men har nogle dage hvor mine knæ overhoved ikke er til at gå med.. og drikker rigtig meget væske og spiser også rigtig godt.. men tak for svaret 

Anmeld Citér

20. april 2015

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Er du blevet tjekket for graviditetssukkersyge man kan også få det sådan ved for højt blodsukker 

er ikke gravid og har aldrig været det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.