Førstegangs fødende på Skejby, jeres erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. april 2015

namaha

Jeg skal føde på Skejby, men aner intet om efter fødslen hvordan og hvor ledes. Altså hvor længe vi må være der efter fødslen, om de har bleer til baby, hvad med bind til mig osv osv.

jeg vil derfor nu gerne høre om din oplevelse som førstegangs fødende på Skejby 

tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

2babygirls

Nogle timer efter fødslen kommer du på patienthotellet og der må du være 48 timer, eller mere hvis du er utryg ved det hele.

der er bind og bleer, samt håndklæder, og dynebetræk.

du skal bare medbringe tøj og toilettaske og hvad i skal bruge til babyen. Der er en lille babyseng på værelset.

Anmeld Citér

20. april 2015

namaha

2babygirls skriver:

Nogle timer efter fødslen kommer du på patienthotellet og der må du være 48 timer, eller mere hvis du er utryg ved det hele.

der er bind og bleer, samt håndklæder, og dynebetræk.

du skal bare medbringe tøj og toilettaske og hvad i skal bruge til babyen. Der er en lille babyseng på værelset.

Okay, rart at vide hvad med rådgivning til at få amningen igang, er der noget hjælpe til det eller har man kun den tid man har på afdelingen? 

Anmeld Citér

20. april 2015

2babygirls

namaha skriver:

Okay, rart at vide hvad med rådgivning til at få amningen igang, er der noget hjælpe til det eller har man kun den tid man har på afdelingen? 

De kommer gerne og hjælper. Jeg havde problemer med at lægge til hver gang, så endte med at hive i snoren hver gang

Anmeld Citér

20. april 2015

JH12

Du skal nok spørger din jordemor, for der er lavet nye regler for hvad man selv skal have med.. 

Nu skal jeg føde i Randers, men jeg skal selv have bind, bleer, babydyne og tøj med.. Og tror måske også Skejby har ændret deres regler. 

Men efter fødslen kommer du på patient hotellet/ barsels gangen, hvor man som første gangs fødende ofte er i 2 døgn.. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

qwerty123

Skal også føde på Skejby snart og min jordmoder fortalte mig at info lå på  http://www.auh.dk/om-auh/afdelinger/kvindesygdomme-og-fodsler/graviditet-og-fodsler/?id=326986

håber der er hjælp at hente for dig også !

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.