Juniorseng eller alm seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.189 visninger
7 svar
1 synes godt om
20. april 2015

GitteHusum

Hejsa alle sammen. 

Vi kom til at snakke seng den anden dag. Skal man købe en juniorseng eller kan man købe en alm seng, hvor man så laver en sengehest til?

Hvad vil I gøre, eller har gjort?

Knus

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Min datter fik en juniour seng, da hun var 2,5 og min søn skulle overtage tremmesengen. 

Den blev solgt, da vi flyttede, og jeg købte en køjeseng til dem i almindelig størrelse med sengeheste.

Anmeld Citér

20. april 2015

LilleMie

GitteHusum skriver:

Hejsa alle sammen. 

Vi kom til at snakke seng den anden dag. Skal man købe en juniorseng eller kan man købe en alm seng, hvor man så laver en sengehest til?

Knus

Man kan sagtens købe en almindelig seng til barnet med det samme, det ved jeg at flere gør, for ikke at skulle skifte seng igen efter nogle år.

Vi arvede en juniorseng, som min farfar også lå i som barn (170 cm lang) og elsker historien bag og så er den fantastisk sød.

Jeg er personligt glad for, at den er så lang, at jeg kan ligge udstrakt i den (den har ramme hele vejen rundt), da hun er glad for at putte og hun hurtigere falder i søvn igen om natten, hvis vi lige ligger og putter hos hende

Næste barn arver sikkert denne seng, men ellers vil jeg meget kraftigt overveje en alm seng, så er der både bedre komfort for mor og far og at den er lidt fremtidssikret

Anmeld Citér

20. april 2015

Os&lilledig

Vi har en junior og ærligtalt spild af penge.. Hun kan være i den 5-6 år og så slut.. Og den kostede 5.000 kr.. Så ville ikke invitere i en junior igen  

Anmeld Citér

20. april 2015

Troldemommi

GitteHusum skriver:

Hejsa alle sammen. 

Knus

Vi ville have købt en alm seng, men måtte altså nøjes med en juniorseng, da en alm seng ville optage meget plads på hendes værelse, men vi valgte så en juniorseng på 160 cm, så hun kan alligevel bruge den i en del år 

Monica 

Anmeld Citér

20. april 2015

GitteHusum

Tak for jeres svar. 

Tror vi springer over juniorsengen ��

Anmeld Citér

20. april 2015

Clisolka

Med den erfaring jeg har nu, så ærgrer jeg mig gul og blå over at jeg investerede i en juniorseng til min ældste. Hun er ved at være for lille til den nu (4&frac12, men kan stadig ligge i den i et stykke tid endnu. 

Når lillebror rykker ud af tremmesengen, så er det meningen jeg vil købe en høj seng til dem, da de deler værelse 

Anmeld Citér

20. april 2015

Mom2

GitteHusum skriver:

Hejsa alle sammen. 

Knus

Min datter kom i Kura seng fra IKEA lige inden hun blev to år. Det har vi ikke fortrudt på noget tidspunkt! Vi har sengerand i og et par puder ved sengehesten, så den blev en smule smallere og det fungere SÅ godt, vores datter elsker den Og så er det hyggeligt vi kan hygge sammen når hun en sjælden gang vågner tidligt og bare gerne vil putte lidt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.