i tvivl om navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvilket navn til lillesøster

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.027 visninger
5 svar
4 synes godt om
20. april 2015

l.kjoeller

Vi venter til juli en lillesøster til vores datter Cecilie Kirstine. Kirstine er efter min farmor som døde da min far kun var 10. Sidst var  vi længe om at blive enige men for vil gerne have navn på plads når hun kommer for cecilies skyld.  Hun har proklameret  det er sofie. Det hedder  min papsøsters dog så det bliver det ikke. Drømmer om hun får mellemnavnet susanne eller sanne efter min mor. Hvis manden  bliver overtalt hvad synes  i ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

Ciss

Jeg ville holde mig væk fra Sofia når din papsøster allerede hedder Sofie - med mindre du har et reelt ønske om at opkalde efter hende.

Jeg har stemt Victoria Susanne. Egentlig synes jeg Victoria er flot nok i sig selv, men når storesøster har et opkaldingsnavn så synes jeg det er flot om lillesøster også får det.

Anmeld Citér

20. april 2015

MM00

l.kjoeller skriver:

Vi venter til juli en lillesøster til vores datter Cecilie Kirstine. Kirstine er efter min farmor som døde da min far kun var 10. Sidst var  vi længe om at blive enige men for vil gerne have navn på plads når hun kommer for cecilies skyld.  Hun har proklameret  det er sofie. Det hedder  min papsøsters dog så det bliver det ikke. Drømmer om hun får mellemnavnet susanne eller sanne efter min mor. Hvis manden  bliver overtalt hvad synes  i ? 

Alberte Sanne eller Victoria Sanne.

Nu hvor storesøster har et navn fra din mands familie, så synes jeg i skal føre det videre så lillesøster også får et familie navn. Og Sanne synes jeg ville være et fint mellemnavn. 

Anmeld Citér

20. april 2015

IngenKoPåIsen

Jeg ville holde mig fra Sofia ud fra din egen begrundelse
Derudover synes jeg at både Victoria og Alberte er fine med Susanne til Jeg synes ikke Sanne fungerer ligeså godt som Susanne gør som mellemnavn, så jeg ville vælge Susanne. Derudover synes jeg det er en rigtig fin tanke at opkalde den næste efter din mor, nu hvor jeres første også er opkaldt 

Anmeld Citér

20. april 2015

l.kjoeller

Skal vidst tilføje min papsøsters  hedder anne sofie. Men vil stadig ikke bruge sofie  

Anmeld Citér

20. april 2015

Louise H.

Victoria Susanne :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.