P-ring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Halløj derude!

Jeg har brugt p-ring i et år, hvor jeg har holdt pause hver gang og fået min mens.

Sidste lørdag, altså den 11. april skulle jeg have ringen ud og plejer at få min mens 3-4 dage efter. Jeg har endnu ikke fået min mens. 

Jeg tog en test i lørdags(18. april), som var negativ. Men undre mig lidt. Har aldrig - som i aldrig haft uregelmæssigheder i mine menstruationer - udover udebleven de 2 gange jeg har været gravid. 

Jeg har anvendt p-ringen 100% korrekt og har meget svært ved at forestille mig at jeg skulle være blevet gravid, men der er selvfølgelig en minimal chance for det. 

Nogen der har erfaring med p-ring og har oplevet at mens er udeblevet eller har rykket sig en del dage? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Babyklar87 skriver:

Halløj derude!

Jeg har brugt p-ring i et år, hvor jeg har holdt pause hver gang og fået min mens.

Sidste lørdag, altså den 11. april skulle jeg have ringen ud og plejer at få min mens 3-4 dage efter. Jeg har endnu ikke fået min mens. 

Jeg tog en test i lørdags(18. april), som var negativ. Men undre mig lidt. Har aldrig - som i aldrig haft uregelmæssigheder i mine menstruationer - udover udebleven de 2 gange jeg har været gravid. 

Jeg har anvendt p-ringen 100% korrekt og har meget svært ved at forestille mig at jeg skulle være blevet gravid, men der er selvfølgelig en minimal chance for det. 

Nogen der har erfaring med p-ring og har oplevet at mens er udeblevet eller har rykket sig en del dage? 

Ork ja, p ring gjorde at min cyklus blev skubbet ret mange dage.

jeg var også noget bekymret

Anmeld Citér

20. april 2015

Babyklar87

EBK skriver:

Ork ja, p ring gjorde at min cyklus blev skubbet ret mange dage.

jeg var også noget bekymret

Det var da irriterende! Men har slet ikke oplevet uregelmæssigheder med ringen! 

Anmeld Citér

20. april 2015

SofiaMik

Da jeg i sin tid brugte p-ring, oplevede jeg aldrig sådanne problemer. Det er den bedste prævention, jeg har brugt. Desværre er jeg blevet for gammel til, at jeg må bruge den pga. risikoen for blodpropper.

Det lyder mystisk, kan der være noget andet galt? Har engang oplevet, at en svampeinfektion kunne forstyrre cyklus.

Anmeld Citér

20. april 2015

Babyklar87

SofiaMik skriver:

Da jeg i sin tid brugte p-ring, oplevede jeg aldrig sådanne problemer. Det er den bedste prævention, jeg har brugt. Desværre er jeg blevet for gammel til, at jeg må bruge den pga. risikoen for blodpropper.

Det lyder mystisk, kan der være noget andet galt? Har engang oplevet, at en svampeinfektion kunne forstyrre cyklus.

Jeg har ikke været glad for p-ringen og valgte derfor ikke at sætte en ny ring op i lørdags. Men dette burde ikke have indflydelse på om min mens kommer eller ej, da den normalt ville være kommet i pausen.

Har ingen svamp eller andet i underlivet, i hvert fald ikke noget jeg har mærket til...

Derfor undres jeg lidt over min udebleven mens. Men har fået en tid ved lægen onsdag, så må jeg se om jeg skulle have en eller anden infektion, uden at vide af det!?

Eller en graviditet selvom jeg har svært ved at se at det skulle være sket.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.