Sommerbørn - overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
8 svar
10 synes godt om
20. april 2015

Miss BananaHammock

Når man får sommerbørn, hvilket overtøj bør man så have til den første tid? Jeg tænker mest på huer og jakker/dragte mm.?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Miss BananaHammock skriver:

Når man får sommerbørn, hvilket overtøj bør man så have til den første tid? Jeg tænker mest på huer og jakker/dragte mm.?

En strik og bomuldshjelme. Mere brugte vi ikke sidst, og det var egentlig kun en gang eller to det var nødvendigt. De ligger jo lunt i vognen.

Anmeld Citér

20. april 2015

Vik

Vi har en del ( termin om 2,5 uge)

fleecedragt

forårsjakke

lynlåstrøje 

Anmeld Citér

20. april 2015

Happiness

Jeg havde købt en masse trøjer og lette jakker til min dreng fra juli 2011. Men fik ikke brugt noget af det. Det var først i slut august vi fandt det nødvendigt med en let trøje. Så jeg ville vente og så købe hvis behovet opstår.

De små ligger så meget ned, så jo færre lag jo bedre  Det var kun bomuldshjelme vi brugte. Dem brugte vi hver gang vi skulle ud. Men ellers brugte vi ikke andet. 

Man kan jo putte et tæppe omkring når autostolen skal ind og ud af bilen.

Anmeld Citér

20. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min datter er fra 4/7-14. Hun var næsten 2 mdr før hun begyndte at kunne have andet end bare ble på. 

Hvis jeg endelig gav hende tøj på varede det ikke mere end en time før det måtte af igen. Så jeg ville bestemt vente og se om det bliver nødvendigt. 

Anmeld Citér

20. april 2015

Miss BananaHammock

sommerbarn<3 skriver:

En strik og bomuldshjelme. Mere brugte vi ikke sidst, og det var egentlig kun en gang eller to det var nødvendigt. De ligger jo lunt i vognen.

Det var umiddelbart også de ting jeg havde planlagt. 

Anmeld Citér

20. april 2015

Blop2

Vores datter er født 11 august, jeg havde købt en tynd cardigan og en bomulds hue. 

Anmeld Citér

20. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

En tynd strik 

Hjelme både bomuld og strik 

Tynde Bomuld strømper evt som vanter 

Ingen jakke. Her men fleece med hætte til de køligere dage. De koger i de autostole. 

Min holdning er hold dig fra alt glat overtøj flyverdragt m.m høre ikke til i bilen :-)

Anmeld Citér

20. april 2015

L&V

Miss BananaHammock skriver:

Min søn er fra juli og han havde bare små huer og en tynd cardigan. Han havde stort set kun body og sokker på den sommer

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.