må man bruge massage stol når man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.593 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. september 2009

christina2412

ja det er mit spørgsmål. vi har lige købt en idag, men er nu kommet i tvivl om, om jeg overhovedet må bruge det massage der er i stolen.

christina 31+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

christina2412 skriver:

ja det er mit spørgsmål. vi har lige købt en idag, men er nu kommet i tvivl om, om jeg overhovedet må bruge det massage der er i stolen.

christina 31+0

det vil jeg ikke tro du må, når man ikke få aldmindelig massage, må man vel heller ikke få massagen i den..
ved det faktisk ikke, men tror desværre ikke.. ville lige få det undersøgt først..
knus karina 18+2

Anmeld

10. september 2009

MaleneG

karina22 skriver:

det vil jeg ikke tro du må, når man ikke få aldmindelig massage, må man vel heller ikke få massagen i den..
ved det faktisk ikke, men tror desværre ikke.. ville lige få det undersøgt først..
knus karina 18+2

hvorfor må man ikke få almindelig massage?
Min læge har da ellers gentagne gange sagt til mig, at jeg ville have godt af noget proff, massage i forhold til mit bækken/ryg.

Anmeld

10. september 2009

bette

man må gerne få massage som gravid..
ofte tager massage klinikker gravide ind hvor de endten ligger på en briks med hul til maven ellers ligger de på siden og får massage.. mange bruger det til en stor hjælp når deres ryg gør ondt eller deres iskias nerve sidder i klemme..

men om du må bruge massage stolen kan jeg ikke sige noget om.. men måske der står noget i maualen?? kan ik huske om det står i min... og den er pakket ned idet vi snart flytter..

Anmeld

10. september 2009

mor_sabina

christina2412 skriver:

christina 31+0

Der står i brochuren at man ikke må!! Vil tro at det er rystelserne!? Men alm. massage må man gerne.

Anmeld

10. september 2009

Pia

Du må gerne få massage, men du må IKKE bruge en massage stol..
Vi fik sådan en stol ude på mit arbejde da jeg var gravid.. Ham der kom ud og indstallerede den sagde at den måtte jeg ike bruge, fordi den gir for hård en massage og rammer nogle steder man ikke må blive ramt..

Men ellers er massage godt..

Kh Pia.

Anmeld

11. september 2009

christina2412

tak for svarende  så må jeg vente ca 2 mdr endnu med, at prøve den.

christina 31+1

Anmeld

11. september 2009

mortil(nichlasogmathias)

MaleneG skriver:

hvorfor må man ikke få almindelig massage?
Min læge har da ellers gentagne gange sagt til mig, at jeg ville have godt af noget proff, massage i forhold til mit bækken/ryg.

jeg kender en massør, og han siger man ikke må, MEN du må gerne få massage, de foregår bare ikke på samme måde som en aldmindelig.. man skal oplyse man er gravid når man skal have massage, men ja du må gerne få noge massage.. din kæreste må feks ikke give dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.