Jer med varme børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.303 visninger
10 svar
1 synes godt om
19. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Hvad har jeres børn over sig om natten?
Lenora er bare så drøn varm, at hun fuldstændig koger hvis hun får dyne på om natten (på trods af at et vindue står på klem).
Har forsøgt at putte hende med et fleece tæppe her til aften, men også det blev for varmt. - Hun vågnede og græd og da jeg så kom ind til hende var hun helt svedig. Pt ligger hun kun i body, men jeg regner med at putte tæppet over hende igen når jeg går i seng.
Overvejer lidt om hun bare skal puttes i en natdragt, evt med strømper på fødderne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

Mor1986

MummiT skriver:

Lenora er bare så drøn varm, at hun fuldstændig koger hvis hun får dyne på om natten (på trods af at et vindue står på klem).
Har forsøgt at putte hende med et fleece tæppe her til aften, men også det blev for varmt. - Hun vågnede og græd og da jeg så kom ind til hende var hun helt svedig. Pt ligger hun kun i body, men jeg regner med at putte tæppet over hende igen når jeg går i seng.
Overvejer lidt om hun bare skal puttes i en natdragt, evt med strømper på fødderne.

Vi havde samme problem med vores. Vi endte med at give hende nat dragt med fødder på. Så vidste vi hun ikke var kold hvis huj fik sparket dynen af

Anmeld Citér

19. april 2015

TNBC

MummiT skriver:

Tæppe. Nogen gange er der når hun vågner, andre gange ikke. Hendes rum er mellem 22 og 27grader varmt. Hun er i body, bukser, trøje og sokker.

Anmeld Citér

19. april 2015

Bak

MummiT skriver:

Tænker ogsø umiddelbart et fleecetæppe er varmere end dynen? Hvad med lagen? Hvis hun sparker det af, ville jeg nok også bare vælge natdragt-løsningen

Anmeld Citér

19. april 2015

jenny4

Yurie skriver:

Tæppe. Nogen gange er der når hun vågner, andre gange ikke. Hendes rum er mellem 22 og 27grader varmt. Hun er i body, bukser, trøje og sokker.

22-27 grader virker også som et varmt rum. Anbefalet sovetemperatur er 18 grader.

Vores på 3 nægter at blive puttet under dynen så han har pyjamas på og sover så ovenpå dynen.

Anmeld Citér

19. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Min datter sover i natdragt med fødder. Vi putter hende med dyne, men ja hun sparker den af fordi hun får det for varmt. Kommer jeg dynen på hende igen vågner hun og bliver rigtig ked af det. Så vi lader hende sove uden. Vi har ca 19-20 grader i soveværelset. Netop af den grund at hun ikke vil have dyne på.

Anmeld Citér

19. april 2015

Kay

MummiT skriver:

Viva er meget varm, og hun sover pt i vores soveværelse i vuggen i nat dragt og strømper nogle nætter har hun et tyndt tæppe på og vi har også vinduet på klem

Anmeld Citér

19. april 2015

Mettefpigen

Her vil han ikk sove uden dyne selvom han er drønvåd om morgenen... Han sover med underbukser og undertrøje...

Anmeld Citér

19. april 2015

Putomanen

Min søn sover i natdragt med fødder i uld. Han har ikke noget over sig, da han sparker det af med det samme. 

Han sveder ikke mere efter vi skiftede bomulden ud med uld 

Anmeld Citér

19. april 2015

TNBC

jenny4 skriver:

22-27 grader virker også som et varmt rum. Anbefalet sovetemperatur er 18 grader.

Vores på 3 nægter at blive puttet under dynen så han har pyjamas på og sover så ovenpå dynen.

Ja, sådan er det i hele huset, det bliver ikke koldere end 21(få gange om vinteren 18-19grader).. Og det er med vinduer åbne hele dagen, den falder bare ikke meget.

En dag var det 27grader om eftermiddagen, vinduet stod åbnet til kl.20, den var faldet ½-1grader.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.