Legehuse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2015

Mor1986

vi skal have et legehus til vores datter. Og det skal være i træ. Men shit nogle af dem er dyre.

hvilke har i?

og hvad skal højden helst være for at de får glæde af det længst tid?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2015

Mor1986

Slet ingen

Anmeld Citér

20. april 2015

An&Jo

Vi fandt et brugt, som jeg så har malet, og i år skal det have nyt pap på taget. 

Hvis man er lidt handy er der mange penge at spare ved at købe brugt. 

Vores er i massiv træ, og vejer et ton (overdrivelse kan forekomme), der skal mange (ca 6) mænd til at løfte det, og de skal have godt med muskler. Men det kan fint fragtes på en trailer hvis man er nok om det..

Anmeld Citér

20. april 2015

Mor1986

An&Jo skriver:

Vi fandt et brugt, som jeg så har malet, og i år skal det have nyt pap på taget. 

Hvis man er lidt handy er der mange penge at spare ved at købe brugt. 

Vores er i massiv træ, og vejer et ton (overdrivelse kan forekomme), der skal mange (ca 6) mænd til at løfte det, og de skal have godt med muskler. Men det kan fint fragtes på en trailer hvis man er nok om det..

Vi er overhovedet ikke handy.det er desværre vores største problem. Jeg har været ved at kigge på brugte men når der skal laves noget ved dem må vi opgive.

vi fandt et på bud som var nyt men indvendig højde er 120 cm og er i tvivl om det bliver for lille

Anmeld Citér

20. april 2015

An&Jo

Mor1986 skriver:

Vi er overhovedet ikke handy.det er desværre vores største problem. Jeg har været ved at kigge på brugte men når der skal laves noget ved dem må vi opgive.

vi fandt et på bud som var nyt men indvendig højde er 120 cm og er i tvivl om det bliver for lille

Jeg tror vi har 120cm op ved væggene, men jeg er 164cm og kan næsten stå oprejst i midten.. 

Vi har to drenge på 5 og 7 og de leger stadig meget med deres, og naboens børn på 9 år leger også i det, så jeg er nu ikke så bekymret for str, men døren er jo ikke så høj, så børnene skal dukke sig for at komme ind i det..

Anmeld Citér

20. april 2015

Mor1986

An&Jo skriver:

Jeg tror vi har 120cm op ved væggene, men jeg er 164cm og kan næsten stå oprejst i midten.. 

Vi har to drenge på 5 og 7 og de leger stadig meget med deres, og naboens børn på 9 år leger også i det, så jeg er nu ikke så bekymret for str, men døren er jo ikke så høj, så børnene skal dukke sig for at komme ind i det..

Ja og det er de måske lidt ligeglade med at skulle. Må lige overveje det. Har ingen ide om hvor gamle de er når de er 120 cm

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.