Puslebord til et lille badeværelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.773 visninger
8 svar
5 synes godt om
19. april 2015

FN

Hej 

Vi har et mindre badeværelse, i den forstand at det i hvert fald ikke er muligt med et decideret puslebord på ben osv. Vi vil have pusle plads på badeværelset, men vi overvejer om vi skal Købe et vægophængt eller evt bygge et selv. Mangler bare god ideer, tips og erfaring - håber i ka hjælpe 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
FN skriver:

Hej 

Vi har et mindre badeværelse, i den forstand at det i hvert fald ikke er muligt med et decideret puslebord på ben osv. Vi vil have pusle plads på badeværelset, men vi overvejer om vi skal Købe et vægophængt eller evt bygge et selv. Mangler bare god ideer, tips og erfaring - håber i ka hjælpe 

Jeg kan klart anbefale et vægophængt puslebord! - Deet havde jeg i min gamle lejlighed (er lige flyttet) og det var bare så godt! 

Det er virkelig skønt at det ikke rigtig fylder noget på badeværelset og man f.eks. kan hænge det over toilettet når man ikke har ret meget plads at gøre med. Et andet plus er jo også at når det er på bade værelset er der altid rent vand til at vaske måsen i 

Anmeld Citér

19. april 2015

Mor1986

FN skriver:

Hej 

Vi endte med at købe et brio vægt hængt puslebord. Det er bare super lækkert. Når det skal være på badeværelset skal man huske at træ ikke er så godt. Vores er i metal. 

Anmeld Citér

19. april 2015

FN

Tak for svar  Tror vi hælder mest til et vægophængt, men har bare været lidt bekymret for om de er stabile nok oh kanterne høje nok, men er de sikkerhedsgodkendte må man jo gå ud fra det...

Anmeld Citér

19. april 2015

Kindfed

MummiT skriver:

Jeg kan klart anbefale et vægophængt puslebord! - Deet havde jeg i min gamle lejlighed (er lige flyttet) og det var bare så godt! 

Det er virkelig skønt at det ikke rigtig fylder noget på badeværelset og man f.eks. kan hænge det over toilettet når man ikke har ret meget plads at gøre med. Et andet plus er jo også at når det er på bade værelset er der altid rent vand til at vaske måsen i 

Og når man får pøller på fingrene =)

Anmeld Citér

19. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Kindfed skriver:

Og når man får pøller på fingrene =)

Hehe ja også det

Anmeld Citér

19. april 2015

Mom2

FN skriver:

Hej 

Vi købte et væghængt til vores badeværelse og det har vi ikke fortrudt, er virkelig bare bedst at kunne skifte på badeværelset.

Det kan forøvrigt ikke betale sig at bygge et væghængt selv, det undersøgte manden min, dengang vi snakkede om hvad vi skulle vælge.

Køb evt. et godt godkendt et på dba, det kan I spare mange penge på

Anmeld Citér

19. april 2015

modesty

FN skriver:

Hej 

Vi købte Brios væghængte på dba.dk, har været meget glade for det. 

Anmeld Citér

19. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi elsker vores brio væghængt, kanterne er faktisk højer end de alm pusleborde jeg har set. Vores er brugt til snart 2 børn, og er fuldstændig stabilt og i pæn stand. Alle pengene værd! Vh stine

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.