hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes I?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

514 visninger
5 svar
3 synes godt om
19. april 2015

Anonym trådstarter

undskyld anonymiteten, men jeg vil helst ikke kunne googles.

Vores mindste er ved at være vokset ud af sin autostol og vi skal derfor til at finde en nr. større. Jeg har fundet en god stol til billige penge - jeg ved den er i god stand og ikke har været med i nogen ulykke.

min mand skal muligvis begynde at arbejde i København og hvis han får det, så skiller vi os af med vores bil. Nu er jeg så blevet i tvivl om jeg skal slå til og købe stolen og så kan den stå hos min svigermor til når vi kommer på besøg (ligesom den stores kommer til) eller skal vi vente til vi ved om vi skal flytte og så håbe den stadig er til salg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2015

alenemor42

Anonym skriver:

undskyld anonymiteten, men jeg vil helst ikke kunne googles.

Vores mindste er ved at være vokset ud af sin autostol og vi skal derfor til at finde en nr. større. Jeg har fundet en god stol til billige penge - jeg ved den er i god stand og ikke har været med i nogen ulykke.

min mand skal muligvis begynde at arbejde i København og hvis han får det, så skiller vi os af med vores bil. Nu er jeg så blevet i tvivl om jeg skal slå til og købe stolen og så kan den stå hos min svigermor til når vi kommer på besøg (ligesom den stores kommer til) eller skal vi vente til vi ved om vi skal flytte og så håbe den stadig er til salg? 

Jeg ville købe den, får i ikke brug for den kan du altid sælge den igen.

Seriøst. ..kan folk finde på at Google hinanden herinde? ?? Det er jo sygt

Anmeld Citér

19. april 2015

migxher

Jeg ville købe den. ender i så med at skulle flytte sælger du den da bare igen til samme pris som du købte den for

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

alenemor42 skriver:

den store er delebarn og sidst vi var i statsamtet hev faren en diskussion herindefra, hvor jeg havde forsøgt at få en neutral mening, frem og forsøgte at bruge det imod mig. 

Anmeld Citér

19. april 2015

ErDetSnartNU

alenemor42 skriver:

Det med google undrer jeg mig også over - jeg har jo ikke brugt mit navn som brugernavn, så jeg har meget svært ved at forestille mig, at nysgerrige sjæle skulle kæde mit brugernavn og mit rigtige navn sammen. 

Jeg ville også købe autostolen hvis det altså er et rigtigt godt tilbud - I kan altid sælge den videre, og uanset hvad, så skal I vel bruge den hos barnets bedsteforældre.

Anmeld Citér

19. april 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Det med google undrer jeg mig også over - jeg har jo ikke brugt mit navn som brugernavn, så jeg har meget svært ved at forestille mig, at nysgerrige sjæle skulle kæde mit brugernavn og mit rigtige navn sammen. 

Jeg ville også købe autostolen hvis det altså er et rigtigt godt tilbud - I kan altid sælge den videre, og uanset hvad, så skal I vel bruge den hos barnets bedsteforældre.

nu tror jeg også lidt at grunden til at han kunne søge på det var fordi han kendte mit gamle brugernavn - som jeg har ændret nu - men jeg ville bare være sikker, derfor anonymiteten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.