Dagpleje som studerende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.023 visninger
7 svar
1 synes godt om
18. april 2015

gullfisken

Hej nu er det sådan at jeg har planer om at flytte til københavn at studere på universitetet. Jeg er alenemor og har ikke et stort netværk der. 

Jeg skal gå i skole fra 8 til 17 nogle dage. Som jeg har læst så har dagpleje/vuggestue kun åbent højst til 17 tiden og de kan kun være på instution i 9 timer pr dag. 

Er der nogen der ved hvilke muligheder der er til pasning, eller om der er instutioner med længere åbningstider?

På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2015

Kløver

Ved ikke hvordan det er i Kbh men her ved jeg at mange dagplejere har åbent i et hvis tidsrum og det er eer man må aflevere og hente. Feks fra 6.30-16.20 og der er nogle hvor de feks afleverer nogle dage så de er der i stort set hele åbningstiden og andre dage i kortere tid. Man betaler for 47( mener jeg det er) timer pr uge 

måske vuggestue havde nogle ande muligheder eller en privat dagplejer  

Anmeld Citér

18. april 2015

TNBC

gullfisken skriver:

Hej nu er det sådan at jeg har planer om at flytte til københavn at studere på universitetet. Jeg er alenemor og har ikke et stort netværk der. 

Jeg skal gå i skole fra 8 til 17 nogle dage. Som jeg har læst så har dagpleje/vuggestue kun åbent højst til 17 tiden og de kan kun være på instution i 9 timer pr dag. 

Er der nogen der ved hvilke muligheder der er til pasning, eller om der er instutioner med længere åbningstider?

På forhånd tak

Prøv at søg på Aftenvuggestuer(eller spørg på kommunen),

Der er en artikel fra sidste år, hvor de vil gerne vil have steder med senere lukketider, for at hjælper forældre med skæve arbejdestider

Anmeld Citér

19. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
gullfisken skriver:

På forhånd tak

Jeg forstår det ikke - hvorfor har du brug for længere åbningstider?? 

Anmeld Citér

19. april 2015

Sandratoft

mor:) skriver:

Jeg forstår det ikke - hvorfor har du brug for længere åbningstider?? 

Hvis hun har fri kl 17, kan det være svært at nå hjem og hente kl 17 også. 

Anmeld Citér

19. april 2015

ErDetSnartNU

Hvis du finder en dagplejer og fortæller hende, at du desværre først kan hente kl 17.15 2 gange om ugen, så har jeg svært ved at forestille mig, at hun ikke ville acceptere at du kom lidt senere de 2 dage - måske for lidt ekstrabetaling eller noget i den stil

Anmeld Citér

19. april 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvis hun har fri kl 17, kan det være svært at nå hjem og hente kl 17 også. 

Min fej - kan se det er til 17. Overså det

Anmeld Citér

19. april 2015

SandraXOXO

Ellers så kan du jo finde en ung studerende eller lign der gerne vil tjene lidt penge ved at hente og hygge om dit barn til du har fri. Det har min bror måtte gøre og det fungere fint. hun har bare en nøgle til lejligheden og så går hun hjem og leger med barnet i et par timer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.