Brystspændninger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2015

Fremad

Fra jeg tog og til det gik i sig gik der over et døgn...

Di skal stadig malke lidt ud indtil mælken begynder at svinde... Da du ellers får det som nu. Og kan ende med brystbyld mm 

Hop i bad og malk lidt ud for at tag toppen.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2015

April-baby

Hertz skriver:

Er det ikk bare mælken der er løbet til, det gør den gerne et par dage efter fødslen og det gør vildt ondt. Jeg lå med varmepuder på i flere dage.

Vil jeg ik tro, da de er totalt hævet, ømme og sådan.

Anmeld Citér

18. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Har du feber? Går det ud i armhulen eller armen?

Anmeld Citér

18. april 2015

NGV

Jeg tænker også om det ikke "bare" er mælken der er løbet til... Ved ikke hvor hurtigt de virker sådan nogle piller. Men jeg har lige været det samme igennem, mht højspændte røde meget ømme bryster, føltes som at rende rundt med 2 kanonkugler. Det varede ca 2 døgn og så begyndte mælken at regulere sig. Men ved selv ikke i dit tilfælde, når du ikke skal amme. Må da gøre ondt hvis ikke du får malket noget ud! Det blev jeg nødt til at gøre ved siden af min amning da jeg ellers var ved at gå til! Og varme bade hjælper også. Men man skal passe på med brystbetændelse! Jeg var lige ved at få det, men det er heldigvis på retur nu

Anmeld Citér

18. april 2015

April-baby

sscm skriver:

Fra jeg tog og til det gik i sig gik der over et døgn...

Di skal stadig malke lidt ud indtil mælken begynder at svinde... Da du ellers får det som nu. Og kan ende med brystbyld mm 

Hop i bad og malk lidt ud for at tag toppen.... 

Hvordan malker man ud? 

Anmeld Citér

18. april 2015

April-baby

Anemones mor skriver:

Jeg tænker også om det ikke "bare" er mælken der er løbet til... Ved ikke hvor hurtigt de virker sådan nogle piller. Men jeg har lige været det samme igennem, mht højspændte røde meget ømme bryster, føltes som at rende rundt med 2 kanonkugler. Det varede ca 2 døgn og så begyndte mælken at regulere sig. Men ved selv ikke i dit tilfælde, når du ikke skal amme. Må da gøre ondt hvis ikke du får malket noget ud! Det blev jeg nødt til at gøre ved siden af min amning da jeg ellers var ved at gå til! Og varme bade hjælper også. Men man skal passe på med brystbetændelse! Jeg var lige ved at få det, men det er heldigvis på retur nu

Jamen hvordan gør man det? Ringede til vagtlægen og han mente jeg vil få det meget bedre imorgen. Han sagde endelig ik noget med at jeg skal malke noget ud eller noget. For skulle tage den meget med ro, da jeg os har min 4 dage gammel datter at passe. 

Anmeld Citér

18. april 2015

NGV

April-baby skriver:

Jamen hvordan gør man det? Ringede til vagtlægen og han mente jeg vil få det meget bedre imorgen. Han sagde endelig ik noget med at jeg skal malke noget ud eller noget. For skulle tage den meget med ro, da jeg os har min 4 dage gammel datter at passe. 

Jeg har sådan en maskine til at gøre det...  

Okay hm, men det jo ikke til at holde ud hvis man ikke må malke noget ud?? Man skal jo netop passe på med brystbetændelsen.... Men jeg ved desværre ikke hvad der er bedst at gøre i dit tilfælde...

Måske det går bedre imorgen og pillerne er begyndt at virke?

Anmeld Citér

18. april 2015

April-baby

Anemones mor skriver:

Jeg har sådan en maskine til at gøre det...  

Okay hm, men det jo ikke til at holde ud hvis man ikke må malke noget ud?? Man skal jo netop passe på med brystbetændelsen.... Men jeg ved desværre ikke hvad der er bedst at gøre i dit tilfælde...

Måske det går bedre imorgen og pillerne er begyndt at virke?

Ved jeg virkelig heller ikke. Fik bare besked på at tage noget for smerterne og evt tage noget koldt på mine bryster. 

Anmeld Citér

18. april 2015

Hertz

Vil jeg ik tro, da de er totalt hævet, ømme og sådan.

Sådan er det når mælken løber til, jeg har normalt en b skål altså næsten ingen bryster og sådan her så de ud da mælken løb til. Siger til dig det gjorde nas. Stenhårde og meget meget ømme, ku slet ikk ha tøj på.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

18. april 2015

April-baby

Hertz skriver:

Sådan er det når mælken løber til, jeg har normalt en b skål altså næsten ingen bryster og sådan her så de ud da mælken løb til. Siger til dig det gjorde nas. Stenhårde og meget meget ømme, ku slet ikk ha tøj på.

Hold da helt kæft! :O. Mine er os bare dobbelt str nu.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.