Billigt Legetelt Til Leg I Sommervejret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.022 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. april 2015

hopogleg.dk

Hej alle sammen,

Og glædeligt forår.

Jeg har 2 dejlige drenge på henholdsvis 1 og knap 3 år. Og inde i stuen slår vi nogle gange et legetelt op. Da det er så dejligt nemt. Og drengene kan tit for lang tid med at gå med, at kravle ud og ind. Og vi kommer forbi og siger bøh...bøh...Og det synes de bare er rigtig sjovt.

Når vejeret er til det, så slår vi også legetelt op ude på græsplænen. Og de nyder det.

I den forbindelse synes jeg da også i skal have muligheden for at tilbyde jeres børn leg i sådanne nogle legetelte. Og vil derfor vise jer mit udvalg på min webshop www.hopogleg.dk Og et direkte link til  flotte og billige legetelte ses Her

Jeg har også modeller til med UV 50+ beskyttelse mod solen. Hvis man f.eks. skal til stranden eller i haven.

Jeg har endnu flere teltmodeller. Og disse bliver lagt på lige med det samme jeg finder tiden til det.

Mvh. Kim

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

hopogleg.dk

hopogleg.dk skriver:

Hej alle sammen,

Og glædeligt forår.

Jeg har 2 dejlige drenge på henholdsvis 1 og knap 3 år. Og inde i stuen slår vi nogle gange et legetelt op. Da det er så dejligt nemt. Og drengene kan tit for lang tid med at gå med, at kravle ud og ind. Og vi kommer forbi og siger bøh...bøh...Og det synes de bare er rigtig sjovt.

Når vejeret er til det, så slår vi også legetelt op ude på græsplænen. Og de nyder det.

I den forbindelse synes jeg da også i skal have muligheden for at tilbyde jeres børn leg i sådanne nogle legetelte. Og vil derfor vise jer mit udvalg på min webshop www.hopogleg.dk Og et direkte link til  flotte og billige legetelte ses Her

Jeg har også modeller til med UV 50+ beskyttelse mod solen. Hvis man f.eks. skal til stranden eller i haven.

Jeg har endnu flere teltmodeller. Og disse bliver lagt på lige med det samme jeg finder tiden til det.

Mvh. Kim

Nu kommer varmen snart siges der (det håber vi da )

Anmeld

29. juni 2015

hopogleg.dk

Nu kommer varmen snart siges der (det håber vi da )

Ja nu skulle den vist være god nok med den varme (vist helt op til 30 grader).

Så det ville være et oplagt tidspunkt, at købe et legetelt til børnene. Da de helt sikkert skal i haven eller til stranden og lege.

Der er også nogle stykker med UV 50+ Beskyttelse til de helt små.

Mvh. Kim

Anmeld

29. juni 2015

Bshizzle

Rigtig fine telte du har 

Jeg er bare så nærig til at give 300-600 kr for et telt.. 

Jeg har købt sådan et billigt pop-op til til mine unger.. Det har holdt i et par år nu og regner med det osse snart kommer ud i haven igen. 

Anmeld

29. juni 2015

hopogleg.dk

Rigtig fine telte du har 

Jeg er bare så nærig til at give 300-600 kr for et telt.. 

Jeg har købt sådan et billigt pop-op til til mine unger.. Det har holdt i et par år nu og regner med det osse snart kommer ud i haven igen. 

Ja der kan du selv se. Du har haft dit et par år skriver du. Og når man tænker på, hvor tit og længe, de har haft glæde af dette telt. Så synes jeg 3-600kr er små penge. Da man i dag ved, hvor meget det betyder for børn at lege, da de igennem leg udforsker og bruger deres fantasi. Og dette er senere i livet med til, at gøre dem til kreative voksne, når der skal løses problemer og lign. Så telt og leg er skam ikke til at kimse af. Og slet ikke for 3-600kr.

Mine 2 drenge på lidt over 3 og 1 1/2 år, de nyder utroligt meget deres telt (og de fleste af disse telte er pop up. Så utroligt nemme at sætte op og tage ned).

Så min mening er at det er alle pengene værd.

Mvh. Kim

Anmeld

23. juli 2015

hopogleg.dk

hopogleg.dk skriver:

Ja der kan du selv se. Du har haft dit et par år skriver du. Og når man tænker på, hvor tit og længe, de har haft glæde af dette telt. Så synes jeg 3-600kr er små penge. Da man i dag ved, hvor meget det betyder for børn at lege, da de igennem leg udforsker og bruger deres fantasi. Og dette er senere i livet med til, at gøre dem til kreative voksne, når der skal løses problemer og lign. Så telt og leg er skam ikke til at kimse af. Og slet ikke for 3-600kr.

Mine 2 drenge på lidt over 3 og 1 1/2 år, de nyder utroligt meget deres telt (og de fleste af disse telte er pop up. Så utroligt nemme at sætte op og tage ned).

Så min mening er at det er alle pengene værd.

Mvh. Kim

Det er ikke for varmt, og ej heller for koldt. Men et super vejr for mine 2 drenge, til at lege i haven med deres telte og vandpistoler

Anmeld

2. august 2015

hopogleg.dk

Giver lige tråden et skub. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.