Lidt blær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.311 visninger
14 svar
43 synes godt om
18. april 2015

lineog4

Min datter er en bukse pige, hun er helst ork i rollespil og selv nu hvor lyserød ellers lyser op i butikker så skal jeg ikke overveje at købe det til hende. 

Jeg syede den sidste prinsessekjole da hun var 5, men nu kom redningen: hun er inviteret til prinsesse theselskab hos en veninde - jubi jeg må klæde hende ud - hoppe hoppe hoppe. Her er resultatet af slid ved symaskinen, for må erkende at det bare ikke er det samme at sy en kjole til en på 5 og en på 12 som er blever 163 cm i mellem tiden 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2015

Loa

WOW!! Hold da op!!

Anmeld Citér

18. april 2015

Troldemommi

Hold fast hvor er den flot, hun bliver da ballets dronning 

Monica 

Anmeld Citér

18. april 2015

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

smuk kjole, super flot hår ( er dybt misundelig men lad nu det ligge &nbsp og sød, køn smuk datter 

I LOVE IT!!!!!!! 

Anmeld Citér

18. april 2015

Klumpe-dumpe

Helt igennem super smukt ����

Anmeld Citér

18. april 2015

flowerpot3

Smuk kjole men også en rigtig smuk datter du har 

Anmeld Citér

18. april 2015

SandraXOXO

Meget smuk datter og flot kjole, det kan du godt være stolt af! Hun ligner en rigtig eventyrsprinsesse, sådan en af dem med ben i næsen der både kan ride og slås med sværd  hihi. 

Anmeld Citér

18. april 2015

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hvor er hun dog bare smuk 

Og jeg kan godt lide, det ikke er en lyserød, marengs kjole samtidig med den stadig er en fantastisk prinsessekjole 

Anmeld Citér

18. april 2015

God-mor

lineog4 skriver:

Min datter er en bukse pige, hun er helst ork i rollespil og selv nu hvor lyserød ellers lyser op i butikker så skal jeg ikke overveje at købe det til hende. 

Jeg syede den sidste prinsessekjole da hun var 5, men nu kom redningen: hun er inviteret til prinsesse theselskab hos en veninde - jubi jeg må klæde hende ud - hoppe hoppe hoppe. Her er resultatet af slid ved symaskinen, for må erkende at det bare ikke er det samme at sy en kjole til en på 5 og en på 12 som er blever 163 cm i mellem tiden 

Hold da op hvor er hun bare smuk din pige. 

Anmeld Citér

18. april 2015

tweety2060

Wow og waw og WOW... så flot en kjole og smuk pige

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.