køb af barnevogn tidligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
9 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2015

hmg86

Puha.. er sgu sådan i tvivl..

har overstået en fin NF og er nu 14+4.. nu er det sådan at vi allerede ved hvilken barnevogn vi gerne vil have, da der ikke er mange modeller der passer til vores bil..

babysam kører lige nu et rigtig godt tilbud hvor man får barnevogn, lift, madras til lift og madras til barnevogn for 8.999.. det er en odder.. de kører tilbuddet til d.30 april. Hvor jeg så vil være 16+2... men er det for tidligt at købe? Er simpelthen sådan i tvivl.. manden synes vi skal købe..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2015

MM00

hmg86 skriver:

har overstået en fin NF og er nu 14+4.. nu er det sådan at vi allerede ved hvilken barnevogn vi gerne vil have, da der ikke er mange modeller der passer til vores bil..

babysam kører lige nu et rigtig godt tilbud hvor man får barnevogn, lift, madras til lift og madras til barnevogn for 8.999.. det er en odder.. de kører tilbuddet til d.30 april. Hvor jeg så vil være 16+2... men er det for tidligt at købe? Er simpelthen sådan i tvivl.. manden synes vi skal købe..

Jeg ville købe den også lade den stå i butikken indtil du har født eller når du tættere på termin.

Anmeld Citér

18. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg ville købe. 

Købte selv en barnevogn tidligt i graviditeten fordi den varbillig og alt var med  

Anmeld Citér

18. april 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
hmg86 skriver:

jeg ville have købt den... hvorfor bruge flere penge end nødvendigt?...

med min søn købte vi en startpakke da jeg var ca. 20 uger henne, men med min datter fandt vi et godt tilbud da jeg var ca. 10 uger henne og købte vognen der...

Anmeld Citér

18. april 2015

hmg86

Dejligt lige at høre lidt flere tanker om det.. tusind tak for jeres svar  er jo netop meget rart at kunne spare lidt penge..

Anmeld Citér

18. april 2015

Goggelogge

Vi har også Odder og vi købte også da jeg var omkring uge 14, da der var min. 20 ugers levering.. Og hvis der nu gik noget galt med lille fisen, så havde man fået pengene tilbage, så bare ud og bestil og lad den stå i butikken

Anmeld Citér

18. april 2015

namaha

Vi har lige købt vores og jeg er kun 20 uger henne, vi bestilte den da jeg var i uge 8 

Anmeld Citér

18. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hehe.. Jeg var 5+ da vi købte barnevogn. Det var 25% plus det var den sidste af den slags (fra ny) i Danmark(af de der babybutikker -babysam, kære-, voresbørn mv) så vi købte den der. 

Såe synes det er en rigtig fin tid at købe den. Især når I kan skaffe den til den pris.

jeg kan ikke se at det skulle kunne være muligt At købe den for tidligt.. Hvis ikke det går godt i den pågældende graviditet er det vel ikke sidste gang i forsøger. Sådan har jeg det i hvert fald

nåe ja.. Vi havde den forresten stående i butikken til min datter var 3 dage.

Anmeld Citér

18. april 2015

lillespir26

hmg86 skriver:

Vi købte en brugt i uge 20-23 stykker 

Anmeld Citér

18. april 2015

vsimonev

Hvorfor skulle i ikke? i skal jo have en alligevel? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.