Strækvikle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. april 2015

Anonym trådstarter

Hvad er jeres erfaring med strækvikler og slynger generelt? Er de gode, er baby glad for det osv? Overvejer nemlig at bestille en... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2015

M (:

Anonym skriver:

Hvad er jeres erfaring med strækvikler og slynger generelt? Er de gode, er baby glad for det osv? Overvejer nemlig at bestille en... 

Jeg har brugt strækvikle til min store dreng og har lige igen taget den i brug til lillesøster (5 dage gammel). Jeg elsker den stadig 

Anmeld Citér

17. april 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har været rigtig glad for min. Brugt første gang i Tyskland til indkøb da hun var ca 10 uger. Hun var et grædebarn og gad ikke køreture(vil hun stadig ikke) og ville helst KUN være hos mig. Men handle skulle vi, og hun faldt i søvn i den med det samme.

Den aflaster ryggen da baby sidder lidt ligesom inde i maven, godt nok lidt højre, men ikke sådan som vi bærer på dem i armene. 

Det har været en god hjælp til blandt andet middage, hvor hun sov i den på samme tid med at jeg kunne spise(vi kunne ikke lægge hende uden at vække hende og hun skreg når hun var vågen), så det var dejligt

Min er en moby wrap. Den er hurtig og nem at indvikle sig i(når man lige kender den, tog mig en uges tid). Og ikke for varm.

Anmeld Citér

17. april 2015

Steffecph

Jeg elsker min vikle! Min datter på 5 uger har virkelig svært ved at sove om dagen, hvilket føre til en meget overtræt baby der bare græder! 

Men nu bliver hun lagt i Viklen og hun sover efter max 10 minutter. Når hun virkelig sover godt, så kan vi endda få lagt hende i egen seng uden at hun vågner :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.