om barbering!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

ja jeg kan ikk mere nu, ved godt det har vært oppe før! men føler miig så hjælpeløs!!! må man så bare stooppe til man har født med og baber sin ja  jeg har opgivet helt! men hvis jeg skal lade værd med og baber ja så har jeg sgu en kæmpe dusk til når jeg har termin nøøøj det træls og føle sig hjælpeløs og bare slet ikk ku nå ja ved ikk hvad jeg ville med der her indlæg men f... det er træls!;(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2009

Pige2009

T24/10-09 skriver:

ja jeg kan ikk mere nu, ved godt det har vært oppe før! men føler miig så hjælpeløs!!! må man så bare stooppe til man har født med og baber sin ja  jeg har opgivet helt! men hvis jeg skal lade værd med og baber ja så har jeg sgu en kæmpe dusk til når jeg har termin nøøøj det træls og føle sig hjælpeløs og bare slet ikk ku nå ja ved ikk hvad jeg ville med der her indlæg men f... det er træls!;(

Jeg føler mig lidt frem dernede, men det vokser heldigvis heller ikke så
stærkt

Anmeld

10. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

linda2009 skriver:

Jeg føler mig lidt frem dernede, men det vokser heldigvis heller ikke så
stærkt

vil jeg så sige det gør på miig! hehe

Anmeld

10. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
T24/10-09 skriver:

ellers må du jo bide blufærdigheden i dig og tage hen til en der kan vokse dig
De plejer at være meget professionelle og så holder det også længere end en barbering

Anmeld

10. september 2009

bette

har du prøvet med et spejl på fod.. som du kan sætte på gulvet eller lign..??

Anmeld

10. september 2009

Lise

Da jeg ikke kunne se 'den' mere for maven, stoppede jeg med at shave... kunne jo ikke se noget alligevel, så det generede mig ikke  Og turde sgu ikke at føle mig frem med et barberblad i så helligt et område..

Men indrømmer at jeg fik et chok, og blev lidt flov med tilbagevirkende kraft, da jeg havde født

Anmeld

10. september 2009

mariamiss6

Altså jeg følte mig frem, og så åtte det blive så godt som det blev....

Manden trådte sgu først til med hjælp, da jeg havde født, og ikke kunne srede stængerne, så kan i tror han kunne hjælpe, for han regnede alligevel med at det da var for hans skyld  

Men altså, ja få manden til at hjælpe dig, eller føl dig frem, eller betalt dig fra det..... ellers er der ikke andet for end at lade det gro....

Anmeld

11. september 2009

Brams

Jeg har også allerede fået hjælp af min mand fordi maven er så stor. Det fungere helt fint, så det er mit bedste bud til dig

Trine 33+1

Anmeld

11. september 2009

Valle81

Havde det på nøjagtig samme måde da jeg ventede Asta:0)

Og da jeg var alene, havde jeg helle rikke en mand til at hjælpwe mig med det problem:0)

Men jeg lover dig for, at så snart du kommer på sygehuset og fødslen er igang, så er den der dernede det sidste du tænker på:0)

Anmeld

11. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Valle81 skriver:

Havde det på nøjagtig samme måde da jeg ventede Asta:0)

Og da jeg var alene, havde jeg helle rikke en mand til at hjælpwe mig med det problem:0)

Men jeg lover dig for, at så snart du kommer på sygehuset og fødslen er igang, så er den der dernede det sidste du tænker på:0)

hehe sys bare det er så uhehanligt og være så hjælpeløs kan ikk engang kig ned mere! syns sgu det ubehanligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.