3 slags gulve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

701 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2015

Stumpen

Ja der kommer lige et indretningspørgsmål mere..

Forrig sommer lejede vi os ind i et hus vi nu nok køber.. Jeg ligger et par billeder ind så I lidt har mulighed for st se hvad jeg snakker om.. (Ikke de bedste billeder)

Planen var at vi skulle have nye klinker i bryggers og trægulv i køkken/alrum/stue.. Nu har jeg så forelsket mig i en køkkenbordplade i trælook og synes ikke dette hænger sammen med det trægulv vi har valgt..

nu kommer jeg til spørgsmålet - kan vi lægge klinker i gang - laminatgulv med stonelook i køkkenet og lave en pæn overgang (metalskinne) til trægulvet som skal ligge i alrum/stue.. eller bliver det for meget til tre rum lige opnog ned ad hinanden?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

Stumpen

Stumpen skriver:

Ja der kommer lige et indretningspørgsmål mere..

Forrig sommer lejede vi os ind i et hus vi nu nok køber.. Jeg ligger et par billeder ind så I lidt har mulighed for st se hvad jeg snakker om.. (Ikke de bedste billeder)

Planen var at vi skulle have nye klinker i bryggers og trægulv i køkken/alrum/stue.. Nu har jeg så forelsket mig i en køkkenbordplade i trælook og synes ikke dette hænger sammen med det trægulv vi har valgt..

nu kommer jeg til spørgsmålet - kan vi lægge klinker i gang - laminatgulv med stonelook i køkkenet og lave en pæn overgang (metalskinne) til trægulvet som skal ligge i alrum/stue.. eller bliver det for meget til tre rum lige opnog ned ad hinanden?

...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

14. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ville nok prøve ik at lægge for mange forskellige slags gulve. 

Venter i ik med at sætte stand indtil i ved om i køber det? Vh stine

Anmeld Citér

14. april 2015

Stumpen

StineW79 skriver:

Jeg ville nok prøve ik at lægge for mange forskellige slags gulve. 

Venter i ik med at sætte stand indtil i ved om i køber det? Vh stine

Jo jo - vi er pt ved at kigge priser  

Anmeld Citér

14. april 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Jeg ville vælge kun at lægge klinker i gang og laminat i hele køkken-alrum/stue

Anmeld Citér

14. april 2015

jenny4

Jeg tror også det er bedre at holde sig til to slags gulv. Det var noget andet hvis køkken og stue ikle hang så meget sammen som de gør.

Anmeld Citér

14. april 2015

Fremad

Ja da...

Vi har trægulv i stue, med franske døre til køkken hver der er klinkegulv... Sort... Som sluttes af med klinker som os er på badeværelset....

Anmeld Citér

14. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Nu ved jeg ik med jeres budget 

Meen her valgte vi pergo gulve med lyst træ look i køkken al rum for at nedsætte støj niveauet.Gang og bryggers klinker men i træ look. 

Badeværelset har klinker i lys grå men natur spil ( lidt farve nuancer i skygge m.m)  i mega størrelse pga rummet er meget stort. Om huset kan bære det. Tja det syntes vi :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.