Loft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2015

An&Jo

Det er vi heller ikke enige om herhjemme.. Min mand synes det er SÅ flot.. 

JEG synes det er gyseligt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

Stumpen

Ayasmor skriver:

Det giver en god akkustik og godt indeklima med sådan et loft. Det ville dog være pænere, hvis i valgte 60x120 plader, evt. I lys/fin med k5 kant, som giver et større spil og får det til at fremstå pænere.

Har lige googlet din ide og kan sagtens se at det ser godt ud - hvis du har stort lysindfald og til kip.. Men i vores hus - en gammel 70'er kasse.. Hvor lyset ikke falder ind fra alle sider og der er 2,4 til loft kan jeg ikke rigtig se det...

Anmeld Citér

14. april 2015

Stumpen

An&Jo skriver:

Det er vi heller ikke enige om herhjemme.. Min mand synes det er SÅ flot.. 

JEG synes det er gyseligt 

Sådan er det også herhjemme 

Anmeld Citér

14. april 2015

Stumpen

I får lige en fælles tak for jeres kommentare... Kan se flertallet er enig med mig, men som jeg lige skrev til en, så kan jeg godt se det er flot i et stort lyst køkkenalrum med højt til loftet og ikke i vores lave hjem...

Anmeld Citér

14. april 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er blandet om! Syntes det ser godt ud steder med højt til loftet, men at det ellers ka se lidt tungt ud. Vh stine

Anmeld Citér

14. april 2015

migxher

Det er lidt svært at vurdere når man ikke kan se det i det store billede. Umiddelbart tænker jeg jo garage når jeg ser det  

Anmeld Citér

14. april 2015

Mimic

Stumpen skriver:

er dette flot som loft hjemme i et privat hjem??

Manden og jeg er ikke enig...

ja det  synes vi begge det er, vi har det i hele lejligheden, da vi har klinkegulve på det meste, og det giver en rigtig god dæmpning og en rigtig god akustik, desuden forbedrer det indeklimaet helt fantastisk

Anmeld Citér

14. april 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Institutions loft ;-) 

Kønt: nej 

Funktion: super, mange sætter det op pga klinker og store køkken al rum for at skabe mere ro. Men kønt er det ik :-)

Anmeld Citér

15. april 2015

ErDetSnartNU

I mine øjne skal et loft helst være helt neutralt og hvidt. Dvs, helt glatte hvide gipslofter (uden det er de der gipsplader der er i "felter") eller alternativt hvide lofter med stukkant i ældre huse. 

Anmeld Citér

15. april 2015

serinasmor

Det kan være super flot - men det skal passe til huset ... Er huset nyt og har moderne stil med højt til loftet kan det være en virkelig lækker løsning ... Er huset et typisk 60'er hus med lave lofter bliver det oftest en tung og underlig løsning .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.