Tisser uden for bleen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.108 visninger
22 svar
9 synes godt om
14. april 2015

Lisette W

Min lille søn på 15 dage er ekspert i at tisse uden for bleen. Kan i anbefale et blemærke hvor de ikke tisser uden for?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Lisette W skriver:

Min lille søn på 15 dage er ekspert i at tisse uden for bleen. Kan i anbefale et blemærke hvor de ikke tisser uden for?

Mener du tisser igennem? 

Forstår ikke helt hvordan man kan tisse ved siden af bleen  

Vi er ihvertfald meget glade for Aldi's bleer, men Rema 1000 er også gode fra str. 2.

Anmeld Citér

14. april 2015

TNBC

EBK skriver:

Mener du tisser igennem? 

Vi er ihvertfald meget glade for Aldi's bleer, men Rema 1000 er også gode fra str. 2.

Nej, tisser udenfor bleen, altså fra siden. Det kan ske hvis bleen kravler op, ikke er sat helt rigtigt, bleen er for lille, er det jeg tror.. Det har vi prøvet her, hvor kun bukserne er våde, men bodyen var tør.

Anmeld Citér

14. april 2015

TNBC

Lisette W skriver:

Strammer i den ordentligt? At de der flipper sidder over hinanden?

Det sker også her engang i mellem, ligesom at tisset samler sig foran i bleen. Og det sker ofte, hvis bleen er sat forkert, for løs.

Vi bruger Pampers, og ja det sker en gang i mellem, men ikke hver gang.

Anmeld Citér

14. april 2015

Lisette W

EBK skriver:

Mener du tisser igennem? 

Aner ikke hvordan han bære sig ad, men body og bukser er våde og bleen næsten tør. Så jeg gætter på han tisser ud for på en eller anden måde. Vi har prøve libero og remas str 1. han vejer 3,3 kg.

Anmeld Citér

14. april 2015

Lisette W

Yurie skriver:

Strammer i den ordentligt? At de der flipper sidder over hinanden?

Det sker også her engang i mellem, ligesom at tisset samler sig foran i bleen. Og det sker ofte, hvis bleen er sat forkert, for løs.

Vi bruger Pampers, og ja det sker en gang i mellem, men ikke hver gang.

Nej flipperne har vi ikke sat oven på hinanden. Det må vi prøve

Anmeld Citér

14. april 2015

B&J

Bleen er tit for stor eller tissemanden ikke ligger ned ellers strammer du den ikke nok 

Anmeld Citér

14. april 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Yurie skriver:

Nej, tisser udenfor bleen, altså fra siden. Det kan ske hvis bleen kravler op, ikke er sat helt rigtigt, bleen er for lille, er det jeg tror.. Det har vi prøvet her, hvor kun bukserne er våde, men bodyen var tør.

Nåårh. Det har vi heldigvis været forskånet for

Anmeld Citér

14. april 2015

TNBC

Lisette W skriver:

Nej flipperne har vi ikke sat oven på hinanden. Det må vi prøve

Det gør vi, for ellers sidder den for løst.

og bleen må ikke være for stor, for så holder den ikke tisset inde, (oplever vi), det samme med bodyen, hvis den ikke strammer nok, sker det.

Anmeld Citér

14. april 2015

Bak

Lisette W skriver:

Aner ikke hvordan han bære sig ad, men body og bukser er våde og bleen næsten tør. Så jeg gætter på han tisser ud for på en eller anden måde. Vi har prøve libero og remas str 1. han vejer 3,3 kg.

Min søn gjorde/gør det samme. Mit råd er at gå en størrelse op, og sørge for den sidder godt til. Det hjælper, men det kan stadig ske! Drenge er eksperter i at tisse i alle mulige retninger!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.