Sove i egen seng. Dyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2015

Vivienne

Hej piger,

Efter 6 mdrs samsovning, vil jeg gerne have at min søn lærer at sove i sin egen seng. 

Da han allerede nu hader at have en dyne ovenpå ham, og altid skubber den af sig, ville jeg lige høre jer ad, hvad jeres børn bruger af/som dyner/dyne?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2015

Dorthe1986

I den alder brugte min søn juniordyne, det hjalp rigtig meget

Anmeld Citér

14. april 2015

Troldemommi

Vivienne skriver:

Hej piger,

Efter 6 mdrs samsovning, vil jeg gerne have at min søn lærer at sove i sin egen seng. 

Da han allerede nu hader at have en dyne ovenpå ham, og altid skubber den af sig, ville jeg lige høre jer ad, hvad jeres børn bruger af/som dyner/dyne?

Har du overvejet en sovepose, det har vi selv brugt til vores børn, når de smider dynen 

Anmeld Citér

14. april 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Vivienne skriver:

Hej piger,

Min datter på 9 mdr bliver puttet med babydune på, men sparker den af og ender med at sove uden.

Anmeld Citér

14. april 2015

Emisoph

Vi samsover godt nok, men min datter falder ikke i søvn hvis hun får dyne på, så vi har bare skruet op for varmen og så får hun lidt tykkere natdragt på

Anmeld Citér

14. april 2015

Frk_Louise

Vivienne skriver:

Hej piger,

Nattøj i uld 

Anmeld Citér

14. april 2015

(august)

Vores har alle sovet med, læs på, deres babydyner i den alder. 

Anmeld Citér

14. april 2015

Vivienne

Vi har også prøvet med jubiordyne, men den er endnu nemmere at sparke af. 

Uldtøj kan han ikke tåle, da han hurtigt begynder at svede og det får ham til at vågne op ofte. 

Sovepose har vi ikke prøvet endnu. Måske var det en mulighed 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.